مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۱۰۰۰ خانه برای مددجویان بوشهر آغاز شد

عصر ساختمان- عملیات اجرایی ساخت یکهزار واحد مسکن مددجویی در ۳۰۱ روستای استان بوشهر روز چهارشنبه آغاز شد.

ساخت ۱۰۰۰ خانه برای مددجویان بوشهر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در آیین آغاز ساخت این خانه ها در روستای بنه گز شهرستان تنگستان گفت: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد توانمندسازی خانواده های مددجو است که یکی از شاخص های اصلی آن حل مشکل مسکن است.
    احمد لطفی افزود: دراین ارتباط در کنار اعتباراتی که از طریق کمیته امداد به ساخت و تعمیر مسکن مددجویی اختصاص می یابد به دنبال استفاده از توان خیران مسکن ساز و عقد تفاهم نامه با سایر مجموعه های خارج از کمیته امداد هستیم.
    وی اضافه کرد: تجربه موفق همکاری کمیته امداد و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال گذشته برای ساخت یکهزار و 121 واحد مسکونی سبب شد که امسال نیز بتوانیم کار ساخت یکهزار واحد مسکونی دیگر را با مشارکت این مجموعه در استان بوشهر آغاز کنیم.
    لطفی بیان کرد: در مجموع و بر اساس نیازسنجی های انجام شده، ساخت سه هزار و 700 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر هدف گذاری شده و در صدد هستیم در یک زمان 3 تا 5 ساله مشکل مسکن مددجویان در این استان برطرف شود.
    وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده امروز کار ساخت یکهزار واحد مسکن مددجویی با کمک سپاه امام صادق(ع) و پایگاه دوم دریایی سپاه در 301 روستای استان بوشهر آغاز می شود و پیش بینی می شود در مدت یک سال این واحدها ساخته و تحویل مددجویان شود.
    مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: تفاهمی نیز برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی میان استانداری بوشهر و کمیته امداد انجام شده که در هفته دولت عملیات اجرایی یکهزار خانه از این شمار آغاز می شود.
    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آغاز کار ساخت خانه برای مستمندان بیانگر این پیام بزرگ است که انقلاب اسلامی هیچگاه محرومان جامعه را فراموش نمی کند.
    آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: این انقلاب نماد اسلامیت و مقاومت در مقابل جهان خواران با نگاه عدالت محور و برطرف کردن محرومیت از پیکر جامعه است که به شکل کاربردی نیز به دنبال اجرای آن است.
    وی بیان کرد: این آغاز برای ساختن مسکن مددجویی، گواه بر این است که نظام ما در کارزار مبارزه با آمریکا، هیچگاه محرومان را فراموش نمی کند زیرا این انقلاب را متعلق به مردم ستمدیده می داند.
    صفایی بوشهری افزود: این مردم داری سبب ایجاد اقتدار برای کشور شده که نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشوری در این کره خاکی قادر به مقابله با نظام اسلامی و مردم ایران نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار