مدیران خودروعصر اعتبار

انتشار فراخوان ثبت‌نام مسکن مهر در شهر جدید پرند و هشتگرد ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی

عصر ساختمان::قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از انتشار فراخوان ثبت‌نام مسکن مهر در شهر جدید پرند و هشتگرد خبر داد و گفت: تمامی افراد تحت پوشش بهزیستی دارای پرونده می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتشار فراخوان ثبت‌نام مسکن مهر در شهر جدید پرند و هشتگرد ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، «قاسم عبدالله‌زاده» قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از انتشار فراخوان ثبت‌نام مسکن مهر ویژه معلولان در شهر جدید پرند و هشتگرد خبر داد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم در بحث توانمندسازی تامین مسکن خانواده‌هاست و تهران کلانشهری است که معضل مسکن در بین همه خانواده‌های آن مشهود است .

    قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به بر مکاتبه‌ ریاست سازمان بهزیستی کشور با مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید هشتگرد و پرند اشاره کرد و افزود: قول مساعد داده شد که خانواده‌ها اعم از خانوادهای تحت پوشش بهزیستی و همه افراد اعم از معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان ترخیصی که مشکل مسکن دارند در طرح مسکن مهر دو شهر جدید پرند و هشتگرد ثبت‌نام کنند .

    وی گفت: بهزیستی به خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش هستند و احیانا دارای یک فرزند معلول هستند، 8 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای خانوارهای دارای دو عضو معلول با احتساب کمک بنیاد مستضعفان و خیرین مبلغ 30 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

    عبدالله‌زاده با بیان اینکه خانواده‌ها از همین الان فرصت دارند تا برای ثبت‌نام مسکن مهر دو شهر هشتگرد و پرند اقدام کنند، در پایان یادآور شد: تمامی افرادی که تحت پوشش بهزیستی و دارای پرونده هستند و تا به حال از تسهیلات و امکانات و زمین‌های دولتی استفاده نکردند می‌توانند مستقیما به شرکت‌های مادر تخصصی عمران شهرهای هشتگرد و پرند مراجعه و در طرح مسکن مهر سازمان ثبت‌نام کنند . با این وجود همه خانواده‌ها و افرادی که واجد شرایط دریافت واحدهای مسکونی مهر هستند و دارای معلولیت شدید نیز نیستند و قطعا تعدادی از آن‌ها ممکن است نابینا، ناشنوا، زن سرپرست خانوار و یا فرزند ترخیصی باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو