مدیران خودروعصر اعتبار

همایش بین المللی « توسعه و مهندسی ساخت» در بابلسر آغاز شد

عصر ساختمان- بابلسر - همایش بین المللی توسعه و مهندسی ساخت با حضور مهندسان و کارشناسان حوزه مسکن در بابلسر آغاز به کار کرد.

همایش بین المللی « توسعه و مهندسی ساخت» در بابلسر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی مازندران صبح چهارشنبه در همایش بین المللی توسعه و مهندسی ساخت اظهار کرد: دستگاههای اجرایی نقش مهمی در اجرای این رویداد بین المللی دارند.

    وی با بیان اینکه قشری که عضو گروه مهندسی هستند جوان هستند و دانش آنها به روز است،گفت: ما نیاز به تکنولوژی جدید داریم و باید همسطح با سایر کشورها حرکت کنیم.

    وی افزود: ما در استان مازندران از لحاظ اقلیمی و موقعیت جغرافیایی متفاوت از سایر استانها  در کشور هستیم و در صنعت ساختمان تولیداتی داریم که به کشورهای دیگر صادر می کنیم.

    اصغری با بیان اینکه تمام تلاش ما توجه به کیفیت مصالح ساختمانی در حوزه صنعت باشد: گفت: در این همایش به کیفیت محصولات و خدمات بیشتر پرداخته شود.

    مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه حوزه صنعت مهندسی در حوزه اشتغال هم نقش تاثیرگذاری دارد عنوان کرد: نقش نظام مهندسی در حوزه شهر و روستاها نقش قابل توجهی است و ما باید به جایی برسیم که در خصوص مهندسی کمترین مشکلات را داشته باشیم و از کشورهای دیگر عقب نیفتیم.

    اصغری خاطرنشان کرد: مهندسی ساخت باید به روز باشد و از حالت سنتی خارج شود و حتی در بحث کشاورزی باید تکنولوژی روز استفاده شود تا بیشترین محصولات و کمترین ضایعات را داشته باشیم.

    وی رشد اقتصادی هر حوزه را بسته به شاغلان آن حوزه دانست و افزود: در هر حوزه ای برای پیشرفت و توسعه باید به کیفیت و خدمات دهی مطلوب توجه شود.

    این مسئول نقش مهندسان را در حوزه سازندگی مهم دانست و گفت: نقش ایمنی در ساخت و توسعه بسیار حائز اهمیت است.

    وی با اشاره به اینکه مهندسان استان مازندران در حوزه ساخت بسیار موفق عمل کردند،اظهار کرد: در بحث اشتغال اگر دولت به ساختمان توجه می کند و در بحث توسعه فضاهای فرسوده تلاش می کند به این منظور است تا ساخت و ساز را به روز کند و تسهیلاتی تخصیص یابد تا به ترمیم و بازسازی بافت های فرسوده بپردازیم.

    اصغری با بیان اینکه ساختمان ها با ایمنی و طراحی خوبی  ساخته شوند،تصریح کرد: در این همایش افراد تجربیات،دانش و یافته های خود را به اشتراک می گذارند تا به نتیجه دلخواه دست یابند.

    اصغری در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم از تکنولوژی روز استفاده کنیم باید از خروجی و جمع بندی این همایش به خوبی استفاده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار