مدیران خودروعصر اعتبار

شیویاری خبر داد:

بخش ناچیزی از بودجه کشور صرف پروژه های عمرانی می شود

عصر ساختمان- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بخش عمده بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و عملاً می بینیم که اعتبار ناچیزی برای پروژه های عمرانی باقی می ماند.

بخش ناچیزی از بودجه کشور صرف پروژه های عمرانی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، یعقوب شیویاری با بیان اینکه شهرستان میانه از نظر راه های مواصلاتی مشکلات بسیار زیادی را تحمل می کند، اظهار داشت: علی رغم تلاش ها و زحماتی که برای توسعه زیرساخت های شهرستان میانه کشیده شده اما باید قبول کنیم که از لحاظ راه مظلوم واقع شده است.

    نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، افزود: جاده میانه – تبریز یکی از حادثه خیر ترین محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی است و روزی نیست که در آن شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم شاید در دهه های گذشته برای ساخت آن زحمات زیادی کشیده اند اما حال همین جاده امنیت جانی و مالی مردم را تهدید می کند.

    وی ادامه داد: با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت شهرستان میانه، راه دسترسی مناسب جزو اولویت های ماست به طوری که نمایندگان پیش از بنده و بنده پیگیر مطالبات مردم میانه در حوزه راه بوده ام.

    شیویاری با تاکید بر اینکه جاده های میانه – هشترود و میانه – سرچم نمی تواند امنیت جانی مردم را تضمین کند به طوری که اکثر مردم از این جاده ها تردد می کنند و هر روز شاهد حوادث رانندگی در این جاده ها هستیم، گفت: برخی از جاده های شهرستان میانه با آن که فرعی به حساب می آیند ولی در اصل جاده های بین استانی هستند.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات و بودجه کشور متناسب با نیازها و مشکلات مردم نیست، گفت: متاسفانه بخش عمده بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و عملاً می بینیم که اعتبار ناچیزی برای پروژه های عمرانی باقی می ماند.

    به گزارش مهر، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی بنده پیگیری اصلاح وضعیت جاده های شهرستان میانه هستیم اصلاً جنبه تبلیغاتی ندارد بلکه پیگیری مطالبات به حق مردم جزو وظایف هر نماینده مجلس است و اصلاً نمی توانم تحمل کنم به خاطر کم کاری مدیر یا مسئولی مردم نسبت به نظام بدبین شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو