مدیران خودروعصر اعتبار

ماسیمیلیانو مندرینی استاد دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا اعلام کرد:

ارائه سیستم های نوین مدیریت شهری در کنگره جهانی شهر هوشمند در تهران

عصر ساختمان- استاد دانشگاه میلان ایتالیا گفت: از جمله موضوعاتی که اهمیت ویژه‌ای برای تحقق این مهم دارد موضوع معماری و طراحی شهر هوشمند است.

ارائه سیستم های نوین مدیریت شهری در کنگره جهانی شهر هوشمند در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، ماسیمیلیانو مندرینی استاد دانشگاه میلان ایتالیا، معمار، طراح و بنیانگذار مرکز طراحی و پلت فرم ساختمان سبز در کشور ایتالیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی به ویژه در شهرهای بزرگ، جوامع مدرن و سیستم های مدیریت شهری جدید، توجه زیادی به فناوریهای هوشمند داشته‌اند و کنگره جهانی شهر هوشمند تهران 2018 که 24 و 25 مرداد ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می گردد با حضور نمایندگانی از 10 کشور پیشگام در این حوزه به دنبال ارائه سیستم های نوین مدیریت شهری در این کنگره از طریق ارائه الگوهای شهر هوشمند در شهرهای مختلف جهان است.

    وی با اشاره به اینکه برای ایجاد یک شهر هوشمند می بایستی به تمامی زمینه ها توجه نمود، تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که اهمیت ویژه‌ای برای تحقق این مهم دارد موضوع معماری و طراحی شهر هوشمند است.

    استاد و محقق دانشگاه پلی‌تکنیک میلان بیان کرد: یکی از مسائل کلیدی در موضوع هوشمند سازی شهرها توجه به فضای سبز شهرها و لحاظ این موضوع در طراحی و معماری فضای شهری و در واقع حرکت به سمت شهرهای هوشمند سبز در آینده است که البته  این مهم به طور مبسوط در کنگره جهانی شهر هوشمند بررسی و واکاوی خواهد شد و تجربیات این حوزه در اختیار شرکت کنندگان در این کنگره قرار می‌گیرد.

    وی گفت: در این کنگره اساتید و متخصصین برجسته‌ای از کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و ... حضور خواهند داشت و در حوزه های مختلف شهر هوشمند در قالب پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی سخنرانی خواهند کرد.

    عضو هیات علمی این کنگره تصریح کرد: هوشمندسازی شهرها مزایای بسیاری به دنبال دارد و این موضوع برای کشوری مانند ایران که مشکلات زیادی در زمینه منابع طبیعی و آلودگی هوا دارد مهم است.

    وی ادامه داد: برگزاری چنین کنگره هایی می‌تواند کمک شایانی به ارائه راه حل هایی از طریق تبادل آخرین اطلاعات در این حوزه نماید و در این کنگره به شناسایی مشکلات خواهیم پرداخت و با ارائه دستاوردها و تجربیات ما در پروژه‌های موفقیت آمیز در کشورهای مختلف از جمله ایتالیا و چین که بر اساس آخرین تکنولوژی و مواد پایدار طراحی شده اند، به ارائه راه حل هایی برای ایران خواهیم پرداخت.

    قابل توجه است آقای مندرینی که به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کنگره جهانی شهر هوشمند حضور خواهند یافت، مدیر یک مرکز طراحی در ایتالیا با هدف توسعه فرهنگ پایداری و طراحی سفارشی به سوی شهرهای هوشمند سبز در آینده با فعالیت در سطح بین المللی است.

    این مرکز مشاور و هماهنگ کننده کارها و پروژه های مختلف در ایتالیا و خارج از این کشور است که تاکنون موفق به کسب جوایز متعدد به خصوص در ایتالیا، چین و اروپا برای نوآوری در طراحی های پایدار در پروژه های خود شده است.

    قابل توجه است کنگره بین المللی شهر هوشمند (ISC 2018)"، با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی، پلیس فتا و دانشگاههای معتبر کشور از جمله دانشگاه شهید بهشتی، با هدف ارائه مدل های شهر هوشمند در شهرهای مخلتف جهان از جمله بارسلون، پاریس و ... با حضور نمایندگانی از 10 کشور پیشگام در این حوزه نظیر اسپانیا، ایتالیا، کره جنوبی، یونان و ... ، 24 و 25 مرداد ماه سال 97  با حضور مقامات ملی از وزارت ارتباطات و سایر وزارتخانه ها وسازمان ها در مرکز همایش های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار میگردد.

    علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این کنگره به آدرس www.ictechi.com  مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو