مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۳۰ هزار واحد از سوی خیرین مسکن ساز

عصر ساختمان:مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز با اشاره به پروژه ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در کشور، گفت: تاکنون ۱۷ هزار واحد از سوی این انجمن به مردم تحویل داده شده است.

ساخت ۳۰ هزار واحد از سوی خیرین مسکن ساز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، کیومرث سلگی ، با بیان اینکه در کشور 30 هزار واحد مسکونی در 315 پروژه از سوی خیرین مسکن ساز عملیاتی شده است، گفت: تاکنون از این تعداد 17 هزار واحد به اتمام رسیده و تاپایان سال 95 بخش عمده ای از این واحدها به پایان می‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه بخش کمی در نیمه اول سال 96 به اتمام می رسد، اظهار داشت: 4300 واحد در اردیبهشت به افتتاح می‌رسد که این واحدها در 8 استان ساخته شده و همزمان در مناسبت های محلی با حضور مسئولان محلی افتتاح می‌شود.

    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز با اعلام اینکه امسال تامین مسکن خانواده هایی با حداقل دو معلول هم در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با کمک بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سازمان ملی زمین و مسکن برای این خانواده ها در شهرها و روستاها ساخت نزدیک به 7700 واحد برنامه ریزی شده است.

    سلگی با بیان اینکه به ازای هر خانواده، بنیاد مستضعفان 15 میلیون تومان، سازمان بهزیستی 10 میلیون تومان و خیرین مسکن ساز 5 میلیون تومان کمک بلاعوض می کنند، اظهار داشت: تامین زمین از طریق سازمان ملی زمین و مسکن انجام شده و استفاده از واحدهای مسکن مهر بلاتکلیف و بلامشکل هم جزو سیاست های ما بوده است.

    وی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه در سال 94 عملیاتی شده و واحدها به حدود یک هزار خانواده اختصاص یافت، ضمن آنکه تا کنون 450 واحد آماده افتتاح برای تحویل به خانواده های بالای دو معلول و تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز با بیان اینکه این پروژه در 4 سال به اتمام می رسد، اظهار داشت: هر سال حدود 2 هزار واحد تحویل این خانواده ها خواهد شد تا در مراحل بعدی سایر گروه‌های تحت پوشش را در اولویت تحویل واحدها قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو