مدیران خودروعصر اعتبار

تقدیر مهرآبادی از خدمات بانک مسکن در تامین مالی

عصر ساختمان- مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران و مدیران استانی از برخی پروژه های مسکن مهر استان بازدید کردند.

تقدیر مهرآبادی از خدمات بانک مسکن در تامین مالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، احمد اصغری مهرآبادی در این بازدید با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مسکن مهر و ایجاد خدماتی زیر بنایی در طرح‌های مسکن مهر ، افزود: به منظور تسریع در اجرای این پروژه‌ها، مسوولان و مدیران استانی و شهرستانی علی الخصوص راه و شهرسازی، همکاری لازم را با شرکت‌های خدمات‌رسان داشته باشند.
    مهرآبادی ادامه داد: اتمام ساخت مسکن مهر ، به منزله اتمام پروژه های مسکن مهر و بستن پرونده مسکن مهر نیست و همه دستگاه ها ی متولی باید کمک کنند تا خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر ارائه شود تا پروژه ها به موقع تحویل شوند.

    گفتنی است پروژه 2800 واحدی مسکن مهر میارکلا ساری و 204 واحدی شهرک امام بهشهر از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر قرار گرفت .

    همچنین در ادامه در جلسه شورای مسکن استان مصطفی تقوی مدیر شعب استان ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد مدیریت در ارتباط با مسکن مهر و بافت فرسوده در چند نوبت به سؤالات مطروحه معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه مذکور پاسخ دادند .

    شایان ذکر است مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تجلیل از نقش مؤثر بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن مهر در احداث ، اتمام و بهره برداری واحدهای مسکونی وهمچنین تامین مالی پروژه ها تقدیر و تشکر کرد.

    قابل ذکر است از تعداد 105 هزار و هشتصد واحد منعقد شده ،‌ تعداد 64 هزار و نود و پنج واحد در قالب مسکن مهر شهری ، 35 هزار و هفتاد و دو واحد در قالب مسکن روستایی و 5 هزار و ششصد و سی سه واحد در بخش بافت فرسوده شهری می باشد و مدیریت مازندران در نسبت واحدهای فروش اقساطی شده به کل واحدهای احداثی بدون آماده سازی با 81 درصد حائز رتبه برتر دربین مدیریت های شعب سراسر کشور می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار