مدیران خودروعصر اعتبار

ارائه گزارش در خصوص معرفی قائم مقامان ذی‌حساب در شهرداری

عصر ساختمان- رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص معرفی قائم مقامان ذیحساب گزارشی ارائه کرد.

ارائه گزارش در خصوص معرفی قائم مقامان ذی‌حساب در شهرداری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران به بحث و بررسی در خصوص معرفی سی نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام ذیحساب در واحدهای تابعه شهرداری گذشت.

    مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت گفت: پس از ارائه لایحه قائم مقامان ذیحساب دو از سوی شهرداری به شورا و ارجاع از سوی کمیسیون به کمیته بودجه و نظارت مالی در گام نخست نسبت به تدوین نظام نامه ذیحسابی و ارائه آن به کمیسیون برنامه و بودجه اقدام نمود که این نظام نامه به تصویب کمیسیون رسید و هم اکنون به عنوان یک طرح تقدیم هیئت رئیسه محترم شورا شده است.
    فراهانی افزود: به منظور اعلام ارزیابی فنی و تخصصی در تاریخ 29 و 30 خرداد ماه 1397 با دعوت از افراد معرفی شده از سوی شهرداری نسبت به ارزیابی دانش و تسلط نسبت به قوانین و مقررات، ارزیابی و گزارشگری یک سند مالی اقدام گردید. همچنین پیش از این در خصوص استعلام افراد از حراست و بازرسی اقدام شده بود که بر اساس نتایج ارزیابی و استعلام فهرست افراد واجد صلاحیت جهت تصویب ارائه می شود.
    رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران اظهار کرد: در لایحه ارائه شده از سوی شهرداری ما برخلاف ادوار گذشته که مصوبه شورا صرفا به فهرست افراد را برای قائم مقامی ذیحساب در یک واحد معین بسنده می کرد، نسبت به تبیین انتظارات شورا از قائم مقامان ذیحساب، لزوم تحویل و تحول با قائم مقام ذیحساب پیشین و ارائه صورتجلسه تحویل و تحول و ارسال رونوشت به خزانه دار شورا، تعیین تکلیف خرج خلاف قانون و لزوم ارسال رونوشت گزارش به شورا ، تعیین تکلیف نظارت بر حسن فعالیت قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش نظارت به شورا، محدود کردن فعالیت قائم مقامان ذیحساب در واحد تعیین شده و الزام شهرداری به اخذ مصوبه شورا در صورت تغییر ، محدود نمودن دوره فعالیت قائم مقامان ذیحساب در واحد تعیین شده و الزام شهرداری به لحاظ نمودن تغییر ذیحساب بدون تداخل با دوره رسیدگی و استقرار حسابرس منتخب شورا اقدام شد.
    همه افرادی که از سوی کمیته بودجه و نظارت معرفی شدند توانستند رای اعضای شورای شهر تهران را کسب و به عنوان قائم مقامان ذیحساب دو معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار