مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم تهران درمجلس:

ساختمان‌های بلند مرتبه پایتخت بی پناه در برابر حوادث آتش‌سوزی

تهران هیچ گاه مرکز زلزله نبوده است

عصر ساختمان- نماینده مردم تهران درمجلس با بیان اینکه خطر آتش سوزی بالاتر از زلزله درساختمان‌های بلند مرتبه پایتخت است،گفت: تهران هیچ گاه مرکز زلزله نبوده است.

ساختمان‌های بلند مرتبه پایتخت بی پناه در برابر حوادث آتش‌سوزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، علیرضا محجوب درباره وضعیت وقوع زلزله، عدم ایمنی‌ ساختمان‌ها در کلان شهر تهران،گفت: با توجه به اظهارنظر کارشناسان زمان وقوع زلزله در کلان شهر تهران مشخص نیست بنابراین نباید با ایجاد نگرانی بی‌مورد کارکردمان را در زمینه با مقابله حوادث غیرمتقربه  را کاهش دهیم

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وقوع زلزله در تهران به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، تصریح کرد: پیشرفت در زمینه زلزله شناسی به حدی نیست که  بتوان زمان دقیق وقوع زلزله را تشخیص داد.

    تهران هیچ کانون  مرکز زلزله نبوده است

    وی  ادامه داد: تهران هیچ گاه مرکز زلزله نبوده است زیرا تقریبا کانون وقوع زلزله در150 کیلومتری شهر تهران صورت گرفته است و این در حالی است که  شهرداری  تهران باید بر ساخت وساز برج ها در پایتخت  نظارت ویژه اعمال کند واین در حالی است که تنها  در ساخت و سازها نباید ایمنی ساختمان‌ها از نظر منظر عمرانی مدنظر قرار بگیرد بلکه باید به وضعیت  ایمنی ساختمان ها  از نظر  ایمنی آتش نشانی نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

    محجوب تصریح کرد: باید در برج‌های پایتخت مکان‌های برای پهلوگیری ماشین آتش نشانی در نظرگرفته شود تا در صورت بروز حوادث، ماشین‌های آتش نشانی بتوانندخدمات لازم را ارائه کنند البته باید امکانات آتش نشانی نیز  افزایش یابد.

    خطر آتش سوزی بالاتر از زلزله  درساختمان‌های بلند مرتبه پایتخت

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه خطر آتش سوزی بالاتر از زلزله درساختمان‌های بلند مرتبه پایتخت است یادآورشد: زلزله  که منجر به آتش سوزی شود، وضعیت فاجعه‌آوری را به بار می‌آورد زیرا امکان امدادرسانی به نحومطلوب دراین برج هادر نظرگرفته نشده است./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار