مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

۴۰۰ هزار متقاضی واقعی مسکن

عصر ساختمان- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار متقاضی برای تامین مسکن خود طی یکسال آینده برنامه ریزی کردند که این تعداد، متقاضی واقعی مسکن هستند.

۴۰۰ هزار متقاضی واقعی مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، حامد مظاهریان در مراسم تودیع محمدرضا امینی مدیرعامل سابق گروه سرمایه گذاری مسکن و معارفه روزبه ظهیری مدیرعامل جدید این شرکت که با حضور ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیریت دو ساله محمدرضا امینی مدیرعامل سابق گروه سرمایه گذاری مسکن، گفت: آقای امینی در شرایطی مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت که بازار مسکن با یک رکود غیرقابل پیش بینی و طولانی وجود داشت.
    وی با بیان اینکه اکنون در دوره جدید قرار داریم، افزود: به دلیل ماهیت بازار مسکن در ایران، گروه سرمایه گذاری مسکن باید راه جدیدی را در پیش بگیرد و کمک کنیم برای یک دهه آینده ریل گذاری جدید انجام شود.
    مظاهریان با تاکید بر اینکه باید شاخصه های دوره جدید در بازار مسکن را بشناسیم، ادامه داد: متاسفانه «دولت» در ایران در تمام دهه های گذشته به عنوان «دولت رفاه» مطرح بوده که بار توسعه را بر دوش کشیده و هر اتفاقی که رخ می دهد، آثار آن متوجه دولت می شود.
    معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: باید بپذیریم عصر دولتی که به عنوان دولت رفاه و توسعه مطرح است، از این به بعد باید به دولت مشارکتی تبدیل شود که سخت ترین مرحله گذر از این فاز، تغییر انگاره ذهنی است.
    مظاهریان که در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید گروه سرمایه گذاری مسکن سخن می گفت، ادامه داد: ما در وزارت راه و شهرسازی آمادگی داریم در کنار بانک مسکن و گروه به صورت موثر عمل کنیم و مشارکت داشته باشیم.
    وی پرداختن به نیازهای واقعی و مصرفی بازار مسکن و تعریف پروژه های جدید منطبق بر نیازهای واقعی جامعه را ماموریت اصلی شرکت های سرمایه گذاری و انبوه سازان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر حدود 400 هزار متقاضی برای تامین مسکن خود طی یک سال آینده برنامه ریزی کردند که این تعداد، متقاضی واقعی مسکن هستند.
    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: علاوه بر اینکه انتظار داریم رابطه مشخصی بین عرضه و تقاضا داشته باشیم، گروه سرمایه گذاری مسکن نیز در سمت عرضه باید بتواند یک ارتباط منطقی بین عرضه و تقاضا ایجاد کند تا با ایجاد یک مسیر جدید، یک دوره تحولی جدید را آغاز کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار