مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای ۱۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی باشت

عصر ساختمان- بخشدار مرکزی باشت گفت: در سالجاری ۱۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال درروستاهای بخش مرکزی باشت در دست اجراست.

اجرای ۱۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی باشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهرداد انبازپور افزود: 25 طرح عمرانی با بیش از 147 میلیارد و 46 میلیون و 398 ریال اعتبار ،سال گذشته برای آبادانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان باشت اجرا شد.

    وی بیان کرد: در سالجاری 19 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 62 میلیون ریال درروستاهای بخش مرکزی باشت در دست اجراست.

    بخشدار مرکزی باشت تصریح کرد: این طرح ها شامل موزائیک فرش به طول  1200متر با اعتبار 630 میلیون ریال، پیشرفت فیزیکی 100 درصد واجرای سیستم آبیاری قطره ای بلوار حدفاصل پل شهید کلانتری تا سه راهی منصورآباد، خرید و نصب ست کامل وسایل ورزشی 21 قطعه  با اعتبار 100 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری وموزائیک فرش معابر با اعتبار اولیه 300 میلیون ریال،به متراژ 700 متر مربع و  30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

    انبازپور عنوان کرد: از دیگر طرح های در دست اجرا می توان به ساخت  زمین چند منظوره ورزشی به مساحت 5000 متر مربع که 2500 مترمربع آن شامل فوتسال، والیبال،هندبال، رختکن، سرویس بهداشتی و 2500 متر مربع مابقی آن شامل فضای سبز، پارکینگ با اعتباراولیه 400 میلیون ریال جهت خاکبرداری، تسطیح و دیوارکشی با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای برغون و احداث 4 دهانه پل بتنی به مبلغ یک میلیارد ریال با 100 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای بوسنگان و همچنین جدول هدایت آبهای سطحی به طول 350  متر مربع با اعتبار  500 میلیون ریال در شاه بهرام هستند.

    وی گفت: اجرای کانال هدایت آبهای فصلی به طول 110متر با اعتبار 2 میلیارد و 430 میلیون ریال در روستای سرآببیزبا 50 درصد پیشرفت واحداث پارک تفریحی به متراژ تقریبی 4500 متر که از محل اعتبارات دهیاری با یک میلیارد ریال و کانال هدایت آبهای فصلی به طول تقریبی 170متر با اعتبار اولیه 300 میلیون ریال در روستای سادات شاه زینعلی از دیگر طرح های در حال اقدام است.

    بخشدار مرکزی باشت خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت به طول 7500 متر با اعتبار 330 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وخرید و نصب چراغ روشنایی معابر به مبلغ 200 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ، موزائیک فرش معابر خیابان اصلی به متراژ 800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری نیمه دوم تیرماه سال جاری اجرا  شده است.

    انبازپور بیان کرد: پروژه سنگ فرش آبدهگاه علیا شامل 30 متر دیوارچینی، پله با سنگ مالون به طول 33 متر و سنگ فرش 117 متر مربع از محل اعتبارات ملی با اعتبار 300 میلیون ریال و 98 درصد پیشرفت فیزیکی مجری آن بنیاد مسکن است.

    وی با اشاره به اجرای کانال هدایت آبهای فصلی به طول 140 متر جوی و سنگی، 65 متر کانال و 4 دهانه دال پل با اعتبار یک  میلیارد ریال در روستای تنگ همگون افزود: در روستای تلخاب سفلی بیدک کانال هدایت آبهای فصلی و جدول گذاری 170 متر با اعتبار اولیه 300 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری پیش بینی شده که اجرای پروژه نیمه دوم تیرماه ماه سال جاری آغاز شده است.

    بخشدار مرکزی باشت ادامه داد: خرید تیر برق نوری جهت نصب در خیابان اصلی و پروژکتور جهت نصب در زمین چمن مصنوعی وسرچراغی به مبلغ 27 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری در روستای تلخاب سفلی بیدک و خرید و نصب بیلبورد تبلیغاتی، تابلو ورودی روستا و خرید سرچراغی به مبلغ 75میلیون ریال در روستای بیدک علیا از دیگر فعالیت ها د ر سالجاری است.

    انبازپور اضافه کرد: در روستای تلچگاه کانال هدایت آبهای فصلی در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و کانال هدایت آبهای فصلی به طول 100 متر و با اعتبار  یک میلیارد ریال 40 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای دم تنگ میانتنگان از دیگر پروژه های در دست اجراست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار