مدیران خودروعصر اعتبار

شهر آفتاب برای برگزاری الکامپ آمادگی کامل دارد

عصر ساختمان- قادری با تأکید بر اینکه وضعیت شهر آفتاب به گونه‌ای است که می‌توان نمایشگاه الکامپ را در شرایطی ایده‌آل در آن برگزار کرد، گفت: مسئولان الکامپ هیچ درخواستی از ما نداشته‌اند.

شهر آفتاب برای برگزاری الکامپ آمادگی کامل دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رئوف قادری شهردار شهر آفتاب  با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در خیابان سئول اظهار کرد: هیچ درخواستی مبنی بر برگزاری نمایشگاه الکامپ در شهر آفتاب از ما نشده است.

    شهردار شهر آفتاب با بیان اینکه الکامپ از گذشته در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شد، گفت: در شورای دوم مصوب کردند که برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در نمایشگاه بین‌المللی تهران ممنوع است.

    وی افزود: در حال حاضر 15 سال از این مصوبه می‌گذرد و فقط چند نمایشگاه پر مخاطب مانند خودرو به آن‌جا منتقل شده و بقیه نمایشگاه‌های منتخب همچنان در سئول برگزار می‌شود.

    قادری با بیان اینکه چند ماهی است که این مصوبه دوباره احیا شده و شورای شهر و شهرداری به خاطر کم کردن بار ترافیکی در تهران و کاهش آلودگی به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در شهر آفتاب هستند، گفت: این مسئله پیش شرط دارد و نمی‌توان یک شبه همه نمایشگاه را به شهر آفتاب منتقل کرد.

    شهردار شهر آفتاب با اشاره به اینکه الکامپ قرارداد بسته و نمی‌تواند نمایشگاه را به جای دیگر منتقل کند، گفت: آن‌ها باید تقاضای خود را برای سال آینده به شهر آفتاب بیاورند.

    قادری با تأکید بر اینکه ما کاملا آمادگی داریم که نمایشگاه شهر آفتاب را در اختیار نمایشگاه پر مخاطبی مثل الکامپ قرار دهیم، گفت: اما آن‌ها هیچگاه از ما درخواستی برای برگزاری نمایشگاه نکرده‌اند.

    وی افزود: علی‌رغم اینکه شهر آفتاب امسال هم می‌تواند به صورت آبرومندانه میزبان الکامپ باشد، آن‌ها هیچ درخواستی ندادند.

    قادری خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر هم به فکر توسعه شهر آفتاب و افزایش سالن‌های نمایشگاه هستیم و علاوه بر اینکه فاز اول آن افتتاح شده، بخش‌های دیگر هم در حال تکمیل است.

    وی خاطر نشان کرد: وضعیت شهر آفتاب به گونه‌ای نیست که نتوان الکامپ را در آن برگزار کرد، اما مجری هم این حق را دارد که خودش محل نمایشگاه را انتخاب کند.

    وی افزود: سازمان توسعه و تجارت هم باید تلاش کند تا نمایشگاه‌های پر مخاطب را به شهر آفتاب منتقل کنند.

    قادری گفت: فاز اول شهر آفتاب با 40 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی آماده ارائه خدمات به نمایشگاه‌های پر مخاطب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار