مدیران خودروعصر اعتبار

گچسارانی ها از طرح نوسازی بافت فرسوده استقبال نمی کنند

عصر ساختمان:شهردار گچساران گفت : مردم این شهر از طرح نوسازی بافت فرسود گچساران استقبال چندانی نمی کنند.

گچسارانی ها از طرح نوسازی بافت فرسوده استقبال نمی کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، اردلان زینل زاده ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بافت فرسود گچساران که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعضای شورای شهر،مدیران و کارشناسان شرکت عمران سازه برگزار شد، افزود: از 100 پرونده متقاضی صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر دوگنبدان که مدارک آنها به شهرداری ارسال شده، 75 مورد آن تهیه نقشه شده است و بقیه تا پایان فروردین مجوز آنها صادر خواهد شد.

    زینل زاده در مورد علت بی رغبتی شهروندان از استقبال از این طرح اظهارداشت: ارزش افزوده ای که معمولا باید در ساخت و ساز باشد، برای سازنده و مالک این مناطق هم باید ایجاد شود تا اینکه رغبت بوجود بیاید و قطعا باید در برنامه های میان مدت و بلند مدت این موضوع دیده شود تا برای شهروندان ایجاد انگیزه شود و تخریب و نوسازی باید یک صرفه اقتصادی هم برای شهروندان داشته باشد.

    وی در مورد انتقاداتی مبنی بر اینکه کم کاری و کارشکنی های برای متقاضیان بافت فرسوده از ناحیه شهرداری دوگنبدان صورت می گیرد، عنوان کرد: شهرداری برای اجرایی شدن این طرح بزرگ هیچ گونه کم کاری و کارشکنی نکرده و حتی هیچ دستگاه خدمات رسانی در شهرستان به اندازه شهرداری دوگنبدان نتوانسته ا برای اجرای طرح نوسازی در بافت فرسوده خدمات بدهد.

    زینل زاده با بیان اینکه  خدمات  شهرداری  برای تسهیل اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان از ابتدا به صورت دقیق اجرایی شده افزود: صدور پروانه ساخت، نوسازی برای متقاضیان طرح بافت فرسوده رایگان است و حتی شهرداری دوگنبدان برای متقاضیان نقشه UTM را تهیه می کند و همچنین در کنار این خدمات، مشاور جداگانه ای با هزینه شهرداری گرفته ایم تا در مورد معماری این طرح نظر بدهد .

    شهردارگچساران در پایان گفت: ما علاقمند نیستیم این طرح نیز همانند مسکن مهر با بی نظمی و طولانی شدن انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار