مدیران خودروعصر اعتبار

۲۰ هزار تن فولاد برای مناطق زلزله زده کرمانشاه تامین شد

عصر ساختمان- فرماندار سرپل ذهاب از تامین و ذخیره سازی ۲۰ هزار تن فولاد شامل آهن و اتصالات برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد و گفت: محوریت این حجم از کالا برای ساخت و سازها در این شهرستان است.

۲۰ هزار تن فولاد برای مناطق زلزله زده کرمانشاه تامین شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محبت جمالی نیا افزود: هم اکنون زلزله زدگانی که برای ساخت واحدهای مسکونی خود به فولاد و آهن آلات نیاز دارند ، به سرپل ذهاب مراجعه می کنند و توزیع و فروش آن نیز با حضور نماینده صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.
    وی اظهار داشت: همچنین مسئولان اداره های صنعت، معدن و تجارت، راهداری و تعزیزات حکومتی نیز بر نحوه هزینه های حمل و انتقال این میزان فولاد به دیگر شهرستان های زلزله زده نظارت می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با سوءاستفاده کنندگان برخورد می شود.
    فرماندار سرپل ذهاب همچنین از انتقال تمامی کارگران و فعالان ساخت و سازهای غیر بومی این شهرستان به خارج از شهر با ایجاد یک مکان برای استراحت و رفاه آن ها و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم در سطح شهر خبر داد.
    جمالی نیا افزود: حدود سه هزار تن از کارگران غیربومی شاغل در سرپل ذهاب به یک مکانی در ورودی این شهر از سمت کرمانشاه منتقل شدند تا مزاحمتی برای مردم در خیابان ها، میادین و بوستان های سطح شهر نداشته باشند.
    وی در ادامه با اشاره به انتشار برخی مطالب کذب در فضای مجازی در ارتباط با جمع آوری کانکس ها و چادرهای اسکان موقت زلزله زدگان گفت: این موضوع صحت ندارد و تا زمانی که واحدهای مسکونی این افراد تکمیل نشود ، با ارائه خدمات لازم ، از زلزله زدگان واحدهای تخریبی و تعمیری حمایت لازم به عمل می آید.
    وی اظهار داشت: تنها کانکس ها و چادرهای مجردی و مختص افراد غیربومی و یا بدون استفاده، با همکاری ماموران انتظامی و دادگستری در سطح شهر جمع آوری شده و این کار در واقع برای تامین امنیت و آرامش مردم است.
    زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
    این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت زد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
    سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو