مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران اظهار کرد:

ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۲۰۰ شغل با امر مسکن

عصر ساختمان- فراهانی گفت: بیش از ۲۰۰ شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم با امر مسکن ارتباط دارند و بیکاری در این امر نیز اهمیت پیدا می‌کند.

ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۲۰۰ شغل با امر مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران اظهار کرد: امروزه بیش از 200 شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم با امر مسکن ارتباط دارد که بیکاری در این امر نیز اهمیت پیدا می‌کند.

    ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بیش از 200 شغل با امر مسکن/ مناطق محروم باید در اولویت توسعه قرار گیرند

    رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران ادامه داد: آنچه امروزه برای ما اهمیت دارد، این موضوع است که اولویت توسعه باید به مناطق محروم و توسعه نیافته داده شود. فاصله شمال و جنوب باید کم شود و شاهد این نباشیم منطقه یک تهران چهار برابر منطقه 17 بودجه داشته باشد، با وجود اینکه تراکم جمعیتی در منطقه 17 بالا است.

    فراهانی تصریح کرد: ملاک برای بودجه مناطق، جذب بودجه نخواهد بود. بر همین اساس در سال گذشته تلاش کردیم تا این فاصله را کم کنیم و برنامه داریم انتهای چهار سال این فاصله به حداقل برسد و برای اولین بار این طرح مصوب شد.

    وی افزود: از مهم ترین کارها جذب مشارکت مردم است، یعنی تا مشارکت مردم را برای توسعه نداشته باشیم، موفق نخواهیم بود. خوشبختانه به منطقه 17، تعلق و دلبستگی زیادی وجود دارد. بافت جمعیتی یکدیگر را می‌شناسند و با این وجود رشد در منطقه ایجاد می شود.

    ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بیش از 200 شغل با امر مسکن/ مناطق محروم باید در اولویت توسعه قرار گیرند

    فراهانی در پایان گفت: این‌ها زمینه‌های رشد و توسعه محله‌ای است که در شورا باید تقویت کنیم. این روزها رشد مناطق به صورت محله محوری است و بدین ترتیب نه تنها دلبستگی‌ها نباید کاهش یابد، بلکه باید سعی کنیم تا دلبستگی‌ها را افزایش بدهیم. بر این اساس شهرداری باید از این ظرفیت برای توسعه محله استفاده کند که یکی از راه‌های آن ایجاد رابطه با شورایاران برای داشتن رابطه بهتر با مردم است، تا بتوانند نظرات مردم را منتقل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار