مدیران خودروعصر اعتبار

۶۹۸ روستای آذربایجان‌شرقی از نعمت طرح هادی برخوردار شدند

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: از میان یک هزار و ۹۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تعداد ۶۹۸ روستا از نعمت اجرای طرح هادی برخوردار شدند.

۶۹۸ روستای آذربایجان‌شرقی از نعمت طرح هادی برخوردار شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، حافظ باباپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با بهره‌برداری و اجرای طرح هادی در 698 روستای بالای 20 خانوار استان نزدیک به 224 هزار خانوار از مزایای و نعمت این طرح بهره‌مند شدند.

    وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های بنیاد مسکن تهیه و اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان‌شرقی در تشریح طرح هادی اظهار داشت: طرح‌های هادی مانند طرح‌های جامع شهری هستند که در ابعاد کوچک‌تر در روستاهای کشور اجرای می‌شوند.

    وی افزود: این طرح‌ها در انجام فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در روستاها مبنا و پایه کار محسوب می‌شوند و چنانکه اگر روستایی دارای طرح هادی نباشد نمی‌تواند از نعمت گاز، آب و برق و سایر امکانات مناسب برخوردار شود.

    باباپور اظهار امیدواری کرد، امیدواریم با برخورداری روستاهای استان از نعمت طرح هادی همه این روستاها از نعمت گاز و سایر امکانات بهره‌مند شوند.

    وی اضافه کرد: اجرای طرح هادی نیز در 153 روستای دیگر استان در مرحله ساخت است و در این بین اصطلاح معبر اصلی روستاها با استفاده از سنگ فرش و مصالح بومی استان‌ها در اولویت کاری ما قرار دارد و به حول قوه الهی در صورت تامین اعتبار لازم تمام طرح‌های نیمه تمام بنیاد تا 6 ماهه نخست سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

    باباپور خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای مشارکت مردم روستایی در تهیه و اجرای طرح هادی، بهبود وضعیت اقتصادی روستاها از طریق تسهیلات تولیدی، اشتغال و نظارت و توسعه کالبدی روستاها و توجه ویژه به منظور توسعه مسکن مردم روستایی، تامین و توزیع عادلانه امکانات اجتماعی و ارتقای درآمد مردم روستایی از عمده اهداف اجرای طرح‌های هادی به شمار می‌رود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت و سابقه تاسیس بنیاد مسکن گفت: در 21 فروردین سال 58 با توجه به تامین نیاز ضروری مسکن برای مردم، حضرت امام خمینی(ره) دستور تاسیس و تشکیل بنیاد مسکن را صادر کردند که از این نظر در بین نهادهای سازندگی انقلاب، بنیاد مسکن نخستین نهادی است که تشکیل شده و مشغول خدمت رسانی به مردم است که این خدمت‌رسانی و فعالیت تا به امروز نیز ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو