مدیران خودروعصر اعتبار

اولین نمایشگاه هتل، کافه و رستوران در تهران برگزار می‌شود

عصر ساختمان- مدیر اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه ۱۶ تا ۱۹ مردادماه امسال در سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه هتل، کافه و رستوران در تهران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، در نشست خبری اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، محمدرضا صفری مدیر این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه شانزدهم تا نوزدهم مردادماه سال جاری در سایت نمایشگاهی برج میلاد  با حضور صاحبنظران این حوزه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه چنین نمایشگاهی در این حوزه تاکنون به صورت کامل و جامع در کشور برگزار نشده است، گفت: پیش از این، نمایشگاه تنها محدود به مسابقات قهوه و جشنواره قهوه بود ولی امروز این نمایشگاه به صورت کامل و جامع در نظر گرفته شده است.

    مدیر اولین نمایشگاه هتل، رستوران،  کافه و صنایع وابسته با اشاره به اینکه موضوع کافه و کافه روی و فرهنگ کافه رفتن امروزه در حال افزایش است، گفت: این نمایشگاه مخاطب خاص و عام داشته که در آن مردم عادی و کافه روها مخاطبین عام و دوستداران و فعالین فرهنگ، هنر، سینما، موسیقی، گالری نویسندگی و نقادی مخاطبان خاص به شمار می‌روند.

    وی یادآور شد: حدود 4200 کافه و 4000 رستوران در تهران فعال بوده و بالای 30 درصد مردم تهران کافه رو هستند که میانگین سنی آنها 15 تا 35 سال است و از آنجایی که موضوع کافه داری و کافه رفتن بر روی سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد برگزاری این نمایشگاه می تواند نتایج موثری را به همراه داشته باشد.

    صفری خاطرنشان کرد:  امروزه به دلیل نبود فرهنگی مناسب در حوزه کافه داری در برخی از کافه ها  قلیان ارائه می‌شود که این موضوع اشتباه بوده و می‌تواند سلامت مردم را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و آسیب‌های زیادی را به همراه داشته باشد که ما از طریق برگزاری این نمایشگاه سعی کرده مخاطبانمان را با این موضوع آشنا کنیم و سلامت مردم را با اشاعه فرهنگ صحیح کافه ‌داری مورد توجه قرار دهیم.

    وی در پایان با اشاره به اهمیت مقوله گردشگری در دنیای امروز به وابسته بودن و مرتبط بودن سه بخش هتل، رستوران و کافه گفت: در کشورهای پیشرفته به گردشگری غذا و کافه در کنار سایر بخش‌های گردشگری به چشم یک مسئله توسعه‌ای، کارآفرینی و درآمدزا نگریسته می‌شود که ما در این نمایشگاه به دنبال گسترش این دیدگاه  در کشور هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار