مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت زیرساخت:

پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال به ۹۱ درصد رسید

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت زیرساخت گفت: قطعه یک آزاد راه تهران – شمال ۹۱ درصد رشد فیزیکی داشته وتلاش می‌کنیم ۹ درصد باقی مانده را نیز در سال ۹۷ به طور قطع به پایان برسانیم.

پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال به ۹۱ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه آزاده راه تهران – شمال با اشاره به پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزاد راه تهران ـ شمال گفت: 9 درصد از پروژه آزاد راه تهران – شمال باقی مانده که مربوط به عملیات روسازی و بتون است که باید تمام شود و تاسیسات مکانیکی برقی که باید در داخل تونل‌های زیاد این منطقه نصب شود.

    وی افزود: خوشبختانه کار روسازی از آخرین مراحل کار در بخش راهسازی است که همزمان با این امر کار‌های جزئی تاسیسات مکانیک برق نیز آغاز شده است که امیدواریم طبق برنامه اعلام شده 9 درصد باقی مانده از آزاد راه در آینده نزدیک تمام وبه بهره برداری برسد.

    معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: قطعا قطعه یک پروژه آزاد راه تهران – شمال در سال جاری به پایان می‌رسد، ولی در تابستان همه تلاش خود را برای ساخت ایمن این پروژه انجام می‌دهیم و امیدواریم تا زمان مقرر شده یعنی آبان ماه سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.

    خادمی ادامه داد: تاکید ما در این پروژه رعایت ایمنی محور و پروژه وبعد بهره برداری است واین کار با حساسیت زیاد ادامه دارد.

    وی در توضیح شرایط قطعه دو تهران – شمال تاکید کرد: خوشبختانه تمام 200 کیلومتر منطقه دو، کار‌های اجرایی مربوط به آن آغاز شده و مهمترین بخش آن که مربوط به دو تونل طویل و عریض البرز است صورت گرفته و تنها حدود 200 متر از این تونل باقی مانده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تا دو ماه آینده حفاری تونل‌ها به اتمام می‌رسد و امیدواریم تردد بین دو دامنه کوه البرز را داشته باشیم.

    خادمی ادامه داد: 21 دستگاه تونل کوچک و بزرگ نیز در سایر قطعات این پروژه وجود دارد که خوشبختانه عملیات اجرایی این تونل‌ها آغاز شده است و برای اتصال این تونل‌ها به یکدیگر نیاز به حل و فصل مشکل معارضین دیگر داریم و باید املاک و ویلا‌های باقی مانده دیگر در مسیر را نیز خریداری کنیم.

    مدیر عامل شرکت زیرساخت تصریح کرد: کار تملک اراضی هم در این پروژه انجام شده و در حال انجام است و در حال انجام تفاهمات با مردم هستیم.

    خادمی با اشاره به رشد 21 درصدی قطعه دو آزاد راه تهران – شمال گفت: قطعه آزاد راه تهران – شمال 21 درصد رشد فیزیکی دارد.

    وی با اشاره به اینکه تمامی عملیات این پروژه توسط مهندسین ایرانی انجام می‌شود، گفت: بالغ بر 40 پیمانکار و مشاور فعال در این پروژه حضور دارند و تنها دو پیمانکار آن خارجی است که یکی از این پیمانکاران مربوط به تونل بلند البرز بوده و دیگری نیز مشاور و معمار طرح‌های بیرونی در این پروژه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار