مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداری به کمک تعاونی مسکن خبرنگاران قزوین می آید

عصر ساختمان- - شهردار قزوین گفت: کمک به حل مشکل تعاونی مسکن خبرنگاران استان و تعیین و تکلیف آن را در دستور کار قرار می دهیم.

شهرداری به کمک تعاونی مسکن خبرنگاران قزوین می آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی صفری روز دوشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن خانه مطبوعات قزوین با اشاره به طولانی شدن پروژه احداث مسکن تعاونی خبرنگاران استان،اظهار داشت: خبرنگاران از اقشار فرهیخته و زحمتکش جامعه هستند که در جهت اطلاع رسانی افکار عمومی تلاش های صادقانه دارند بنابراین باید از این قشر که حلقه واسطه بین مردم و مسئولان هستند حمایت جدی به عمل آورد.
    وی افزود: برای بنده ناراحت کننده است که چرا احداث این پروژه این میزان طولانی شده است و اکنون نیز شرایطی بوجودآمده که امکان ادامه کار برای اعضای تعاونی امکانپذیر نیست.
    شهردار قزوین با اشاره به جایگاه رفیع اهالی رسانه، خاطرنشان کرد: بنده خود را همیشه در کنار اهالی مطبوعات می بینم و در همین راستا حل مشکل تعاونی مسکن مطبوعات استان را با اولویت مورد بررسی قرار خواهم داد.
    صفری افزود: در اولین فرصت وضعیت و شرایط موجود زمین این تعاونی را که در دهه 80 از شهرداری خریداری شده را بررسی می کنیم سپس با توجه به ظرفیت های موجود شهرداری، پیشنهاداتی را برای رفع مشکل ارایه خواهیم داد.
    وی تاکید کرد : پس از جمع بندی پیشنهادات تصمیم مناسب و نهایی را که منافع اهالی رسانه را تامین کند اتخاذ خواهیم کرد تا زودتر دغدغه و نگرانی اعضای تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین رفع شود.
    رییس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن مطبوعات قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان در سال 1387با هدف تامین مسکن خبرنگاران با یکصد نفر عضو اقدام به تشکیل تعاونی مسکن نمود،افزود: این تعاونی با وجود محدودیت ها و مشکلات مالی یک قطعه زمین از شهرداری قزوین در منطقه مینودر خریداری کرد.
    علی علی محمدی افزود: اعضای هیات مدیره قبلی به امید دریافت تسهیلات چهار درصدی وعده داده شده اقدام به گودبرداری زمین خریداری شده برای احداث مسکن نمودند که متاسفانه به علت پرداخت نشدن تسهیلات و همچنین عدم توان اعضای تعاونی برای تامین آورده مورد نیاز، پروژه با وجود گرفتن مصوبه کمیسیون ماده پنج با احداث 13 طبقه مسکونی و 40 درصد سطح اشغال، متوقف شد.
    علی محمدی با اشاره به طولانی شدن احداث پروژه و گران شدن مصالح و شرایط نامناسب درآمدی اهالی رسانه استان و تحمیل ضرر و زیان زیاد مادی و معنوی به اعضای این تعاونی،گفت با توجه به شرایط موجود، ادامه ساخت و ساز پروژه برای اعضای تعاونی به هیچ عنوان متصور و امکانپذیر نیست بنابراین اعضای تعاونی در مجمع سال 95 تصمیم به فروش و یا تهاتر زمین با شهرداری گرفتند.
    وی تاکید کرد: عده زیادی از اعضای این تعاونی بخش زیادی از اندوخته و سرمایه چند ساله خود را با امید خانه دار شدن در این تعاونی سرمایه گذاری کرده اند که امروز نه تنها خانه دار نشده اند که متاسفانه سرمایه آنها نیز در حال حاضر وضعیت روشنی ندارد.
    رییس هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات قزوین گفت: اعضای این تعاونی از شهردار تقاضا دارند تا نسبت به عودت زمین خریداری شده به شهرداری و یا تهاتر زمین اقدام شود تا بتوان از گره و بن بست فعلی خارج شد.
    در پایان این نشست شهردار قزوین دستور بررسی درخواست تعاونی مسکن مطبوعات استان و ارایه پیشنهادات مناسب در این خصوص را به واحدهای زیرمجموعه صادر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار