مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد

بررسی وضعیت بانک شهر در جلسه با شهردار

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ در جلسه‌ای که با شهردار تهران داشتیم، وضعیت بانک شهر مورد بررسی قرار گرفت و اجازه نمی‌دهیم که دارایی‌های مردم در بانک شهر دچار مشکل نشود.

بررسی وضعیت بانک شهر در جلسه با شهردار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران اظهار داشت:‌ شورا و شهرداری به این نتیجه رسیدند که جلسات هم‌اندیشی با دستور جلسات مشخص برگزار شود.

    وی گفت:‌ در جلسه امروز،‌ بانک شهر و بررسی و وضعیت این بانک در اولویت قرار گرفت و دلایل استعفای پورزرندی (مدیرعامل سابق بانک شهر) وضعیت مالی و سهامداران این بانک بررسی شد.

    وی ادامه داد:‌ در ادامه این جلسه نحوه انتخاب مدیرعامل و بدهی‌های شهرداری به بانک و انتخاب هیأت مدیره مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای خوبی نیز برای این بانک مطرح شد.

    عضو شورای شهر تهران افزود: با توجه به اینکه 96 درصد از منابع این بانک مردمی و 4 درصد از شهرداری‌ها است، نباید اجازه دهیم دارایی‌های مردم در بانک شهر دچار مشکل شود و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

    هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا تخلفاتی در بانک شهر اتفاق افتاده است، گفت:‌ خیر، تخلفی نبوده است.

    رئیس شورای شهر تهران در ادامه بیان داشت:‌ موضوع دیگری که در جلسه هم‌اندیشی مطرح شد،‌‌ ارائه برنامه سوم شهرداری تهران بوده است که در جلسه‌ای که امروز برنامه دوم شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون چه نتایجی داشته و چند درصد آن تحقق پیدا کرده است.

    هاشمی گفت:‌ بودجه سال 98 شهرداری تهران براساس برنامه سوم تهیه و تدوین می‌شود که در این باره معاونین شهردار نیز از نحوه برنامه‌نویسی در خصوص برنامه سوم شهرداری توضیحاتی را ارائه دادند.

    وی گفت: کلیات برنامه سوم تا آخر تیرماه ارائه می‌شود و تلاش می‌شود تا آخر تابستان نیز برنامه سوم توسعه ارائه شود و در این خصوص باید شهردار تهران زمانبندی را رعایت کند و در مهلت مقرر، برنامه سوم را ارائه دهد.

    وی درباره کاهش آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی نیز گفت:‌ سالهاست حمل و نقل عمومی در شهر تهران در اولویت قرار گرفته است و در این خصوص نیز اقداماتی انجام شده است.

    هاشمی گفت: در صورتی که زیرساخت‌های لازم برای مترو ایجاد شود می‌توانیم 6 تا 7  میلیون سفر در خطوط مترو در طول روز داشته باشیم.

    وی با اشاره به اینکه تجهیز و توسعه متروی تهران کار نشدنی نیست، گفت: خوب است همه دست‌اندرکاران در این خصوص اقدام کنند، چرا که توسعه حمل و نقل عمومی به شهر کمک می‌کند.

    وی افزود: در حال حاضر 176 کیلومتر بی‌آر‌تی و هزاران خطوط اتوبوسرانی در شهر تهران داریم که می‌توانیم کیفیت ارائه خدمات را در این ناوگان افزایش دهیم.

    عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا طرح تحقیق و تفحص از روزنامه همشهری انجام نمی‌شود، گفت: این سؤال را باید از افرادی که طرح تحقیق و تفحص را انجام دادند بپرسید و آنها باید این موارد را پیگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار