مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی شهردار تهران در آیین بهره برداری از ۵ پروژه پایتخت عنوان کرد

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام پایتخت در اولویت شهرداری

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام خبر داد.

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام پایتخت در اولویت شهرداری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ایرج معزی در آئین بهره برداری از پل تقاطع بلوار ارتش – امام علی و پنج پروژه عمرانی دیگر گفت: امروز دسترسی امام علی به غرب بلوار ارتش به طول 500 متر و عرض 10 متر با 9 دهانه و 10 ستون افتتاح شد.

    وی با بیان اینکه راستگرد غرب جنوب ارتش به امام علی نیز به طول 440 متر مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌هایی که امروز به بهره برداری می‌رسد عملیات نوسازی پل کریمخان است که این پل فلزی دچار فرسایش شده بود اما با عملیات نوسازی در دو مرحله توانستیم این پل فلزی را به کامپوزیت بتنی تبدیل کنیم که این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    معزی با بیان اینکه یکی از بحث‌هایی که مستمرا در مورد آن صحبت می‌شود موضوع پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: شاخص‌هایی را برای دسته بندی پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفتیم که بر اساس آن میزان رضایتمندی مردم، رفع اختلالات، بررسی معارضات و ... شاخص‌هایی هستند که در تقدم سنجی پروژه‌ها مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بخشی از پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم تصریح کرد: تلاش ما این است که هر فصل پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و بعد از آن نسبت به تعریف پروژه‌های جدید که بر اساس نیاز مردم ومنابع است اقدام خواهیم کرد.

    معزی با بیان اینکه نگهداشت پروژه‌های عمرانی بسیار مهم است گفت: یکی از مسائل مهم در تهران، مسئله نگهداری از پروژه‌های عمرانی ساخته شده است که اگر فکری به حال آنها نکنیم میزان بهره وری آنها کاهش می‌یابد.

    حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر، اعضای کمیسیون حمل و نقل شورا نیز در این جلسه حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار