مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۹ خبر داد؛

شروع مجدد عملیات احداث زیرگذر استاد معین، آزادی

عصر ساختمان- مفاخریان از شروع مجدد فاز اجرایی زیرگذر استادمعین-آزادی با رفع معارضین تاسیساتی بعد از وقفه ۲/۵ ساله خبر داد.

شروع مجدد عملیات احداث زیرگذر استاد معین، آزادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید علی مفاخریان از شروع مجدد عملیات اجرایی زیرگذر استاد معین- آزادی خبر داد و گفت: خوشبختانه امروز با تدابیر شهردار تهران و مدیران ارشد شهری بالاخص حوزه معاونت فنی عمرانی و توسط سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران، شاهد اجرای مجدد پروژه زیرگذراستادمعین-آزادی بعد از دو و نیم سال هستیم که در فاز اجرایی به دلیل مشکلاتی از قبیل معارضین تاسیساتی و تغییرات نقشه های مهندسی متوقف شده بود.

    وی با تشکر از مدیران ارشد شهری و سازمان فنی مهندسی شهر تهران که با تلاش های مستمر این پروژه را جزء پروژه های الویت دار شهر تهران قرار داده اند، گفت: پروژه زیرگذر استادمعین-آزادی با وجود مشکلات عدیده و حاد اقتصادی در بخش بودجه ای مجددا فعال شد که هم اکنون عملیات رفع معارضین تاسیساتی در حال اجراست و بزودی نیز این پروژه در اقدامات فعال خود قرار می گیرد و کارهای مهندسی و عمرانی آن با شتاب بیشتری انجام می شود.

    مفاخریان با اشاره به شروع مجدد فاز اجرایی پروژه زیرگذر استاد معین-آزادی که با رفع معارضین تاسیساتی در حال اجراست افزود: اقدامات لازم برای رفع مشکل معارضین خدمات رسان شامل؛ شرکت مخابرات و ادارات آب و برق صورت گرفته و این امر در حال اجرایی شدن است که در حال حاضر نیز با توجه به اهمیت خط لوله آب، رفع معارض این امر در حال انجام است؛ البته  رفع همزمان تمامی معارضین با توجه به مسائل ایمنی و فنی امکان پذیر نیست و تلاش بر این است که این امر در سریعترین زمان ممکن  صورت گیرد.

    شهردارمنطقه 9 نیز به اجرای عملیات عمرانی پروژه در قسمت جنوبی محور استاد معین اشاره و تصریح کرد: امید است تا با مجموع فعالیت هایی که در قسمت جنوبی محور استادمعین حد فاصل نوری نیارکی-سی متری جی در حال انجام است و نیز توافقاتی که با ارتش و وزارت دفاع در حال پی گیری می باشد، تخریب دیواره پادگان جی و بازگشایی معبر در جهت سهولت تردد شهروندان انجام شود. همچنین دسترسی بخش جنوبی محور استاد معین در معرض افتتاح قرار گیرد و در بخش شمالی نیز با اجرای تونلی زیر گذر این پروژه هم طبق زمان بندی حوزه سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران تا پایان سال به بهره برداری برسد.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که تا پایان سال با تکمیل پروژه استاد معین-آزادی، محدودیت های میدان استاد معین رفع شده و دسترسی های آن در جهت سهولت تردد و افزایش رضایت شهروندان، همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد شهری زیست پذیر حاصل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار