مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد؛

صدور مجوز تغییر کاربری؛ راهی برای حفظ باغات تهران

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری آمادگی دارد تا با جلوگیری از تغییر کاربری در ارتفاع، نسبت به دادن تغییر کاربری در سطح زمین اقدام کند.

صدور مجوز تغییر کاربری؛ راهی برای حفظ باغات تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از راه‌هایی که برای حفظ باغات تهران پیش‌بینی کرده‌ایم، نگهداری باغات از طریق کاربری‌های متنوعی بود که در همان سطح امکان پذیر است. شهرداری آمادگی دارد تا به جای اینکه در ارتفاع تغییر کاربری بدهد، تغییر کاربری را در سطح زمین اجرا کند.

    عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: کافه باغ‌ها، گالری باغ‌ها، سفره خانه‌ها از این نوع تغییر کاربری‌ها هستند که امکان تغییر در سطح دارند و شهرداری برای این نوع تغییرات آمادگی دارد.

    وی با اشاره به جلساتی که با معاونت شهرسازی و مشاوران آن برگزار شده بود، گفت: از آنها خواستیم تا برای حفظ باغات، بسته‌ای را درست کنند که به واسطه آن افراد برای حفظ باغات تشویق شوند.

    عضو شورای شهر تهران در ادامه به اولویت‌های طرح‌های شهرسازی پرداخت و گفت: 2 اولویت اصلی در طرح‌های ما وجود دارد. یکی انسان‌هایی هستند که در یک منطقه زندگی می‌کنند و شاید بیش از هزار سال سابقه سکونت انسان در آن منطقه وجود داشته باشد. دوم منابعی است که در آنجا وجود دارد. این دو رویکرد را هم به مشاوران و هم به ذینفعان انتقال داده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی