مدیران خودروعصر اعتبار

حضور دو شرکت بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

عصر ساختمان- دو شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن (بالاست) و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی حضور خواهند داشت.

حضور دو شرکت بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، دو شرکت بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته حضور می یابند. این نمایشگاه از 29 خرداد آغاز می شود و تا 1 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

    این دو شرکت با هدف معرفی جدیدترین خدمات و محصولات خود، برقراری ارتباط بیشتر با فعالان این حوزه، بازاریابی و تبادل نظر در زمینه مشارکت های بین المللی در این رویداد حضور دارند.

    علاقه مندان برای بازدید از غرفه شرکت های تأمین سرمایه بانک مسکن و بالاست می توانند از 29 خرداد ماه لغایت اول تیرماهدر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از ساعت 10 صبح تا 18 عصر به غرفه های 13 و 14 سالن 27 مراجعه نمایند.

    نمایشگاه های بین المللی حمل و نقل ریلی با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی و با حضور راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مترو تهران و کلانشهرها، شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی و حمل و نقل ریلی، تولیدکنندگان و صنعتگران و شرکت های سرمایه گذار در این حوزه در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع از تاریخ 29 خرداد لغایت 1 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن (بالاست) از شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن و یکی از معتبرترین شرکت های پیمانکاری کشور می باشد که در حوزه های عمرانی، ساختمانی، راه سازی و توسعه زیرساخت ها، اجرای انواع پروژه های زیربنایی و حمل و نقل ریلی فعالیت دارد.

    گفتنی است شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن نیز به عنوان اولین و تنها شرکت تأمین سرمایه تخصصی در زمینه مسکن و شهرسازی از شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن می باشد که حوزه فعالیت اصلی این شرکت صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی می باشد و تا کنون همکاری های خوبی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه تأمین سرمایه در این حوزه داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار