مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مالی و فناوری مدیریت کردستان در دیدار با مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری سنندج:

بانک مسکن، بانک پیشرو در ارائه ابزارهای بانکداری الکترونیک شهر هوشمند است

عصر ساختمان- بانک مسکن، بانک پیشرو در ارائه ابزارهای بانکداری الکترونیک شهر هوشمند است.

بانک مسکن، بانک پیشرو در ارائه ابزارهای بانکداری الکترونیک شهر هوشمند است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، حمید احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت شعب استان کردستان در دیدار با کامبیز پوشنگ باقری مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری سنندج ضمن تبریک انتصاب وی به مدیرعاملی سازمان، به اهمیت ایجاد این سازمان در شهرداری سنندج اشاره کرد و گفت: تشکیل سازمان فناوری اطلاعات در شهرداری سنندج گام مهمی در ایجاد شهر هوشمند است .

    احمدی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، اظهار داشت: سازمان فاوا در بسیاری از کلان شهرهای بزرگ ایران، پیش تر ایجاد شده بود و در بررسی این کلان شهرها ، می توان به نقش پر رنگ سازمان فاوا در توسعه همه جانبه و مکانیزه شهر اشاره کرد.

    معاون مالی و فناوری مدیریت کردستان از پیشینه بانک مسکن درایجاد ابزارهای الکترونیکی در جهت ارایه خدمات سهل و آسان به مشتریان خصوصا راه اندازی پرداخت الکترونیکی عوارض در آزاد راه های کشور، نصب دستگاههای pc pos در جهت تسهیل امور حسابداری برای صاحبان کسب و کار و راه اندازی سامانه آوا در جهت ارایه خدمات الکترونیکی آسان به جامعه نابینایان گفت و تصریح نمود: بانک مسکن یکی از بانک های پیشرو در ارایه خدمات بانکداری نوین و الکترونیک است و ابزارهای الکترونیکی بانک مسکن می تواند بازوی توانمند شهرداری در ایجاد شهر هوشمند باشد.

    در ادامه کامبیز پوشنگ باقری مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری سنندج با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار به تشکیل سازمان فاوا در شهرداری سنندج به عنوان گام مهم توسعه شهری اشاره کرد و ابراز داشت: تشکیل سازمان فاوای شهرداری در اواخر سال 96 نشان از عزم جدی شهرداری به توسعه زیرساختهای شهری خصوصا ایجاد شهر هوشمند است و برای تحقق این امر مهم نیازمند همکاری سایر سازمانها خصوصا بانک بزرگی همچون بانک مسکن هستیم.

    پوشنگ باقری از تدوین برنامه های راهبردی سازمان فاوا در شهرداری سخن گفت و با دعوت از بانک مسکن جهت همکاری در ایجاد بسترهای الکترونیکی و بانکی در طرحها و پروژهای این سازمان اظهار داشت: بدون شک ابزارهای بانکدار ی الکترونیکی بانک مسکن می تواند در تسریع و تسهیل خدمات برای شهروندان می تواند یاریگر سازمان در اجرای پروژههای شهر هوشمند باشد.

    لازم بذکر است در پایان این نشست سیامک زمانی رئیس دایره سیستم ها راه کارهای همکاری با سازمان فاوا ونیز ابزارهای بانک مسکن را درخصوص ایجاد شهر هوشمند تشریح نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو