مدیران خودروعصر اعتبار

جلوگیری از ۳۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران

عصر ساختمان:دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت که در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون از ۳۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های استان جلوگیری شده است.

جلوگیری از ۳۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، عیسی خادمی افزود : از این ساخت و سازها ، متخلفان در حال ساخت بنای جدید در حاشیه راه بودند و موارد هم مربوط به نصب برپا کردن و نصب بنر یا نشانه گذاری برای ساخت و سازهای بعدی بود.
    وی گفت که پرونده متخلفانی که در حال احداث بنا بودند برای رسیدگی به دادگاه ارسال و حکم محکومیت صادر می شود .
    دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران از ایام تعطیل به عنوان زمان اوج گیری ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه راههای مازندران یاد کرد و گفت که این مساله مهم ترین عامل ایجاد ناامنی در حریم و حاشیه راههای استان به شمار می رود.
    وی با اظهار این که با هر ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه راهها پنج درصد از ایمنی جاده ها کاسته می شود ، افزود : بیشتر ساخت و ساز های غیرمجاز مربوط به کمربندی و حاشیه محورهای اصلی است.
    خادمی گفت که با توجه به سفر میلیونی گردشگران به مازندران و تردد در جاده های این استان برای دسترسی به سایر مناطق کشور ، افرادی به بهانه ارائه خدمات دست به تخلف در ساخت و ساز می زنند. ساخت و سازهای حاشیه جاده های مازندران به خاطر این که بیشتر در ایام تعطیل انجام می شود با نام ' ساخت و سازهای پنجشنبه و جمعه ای ' نزد افکار عمومی و دستگاههای مرتبط شناخته می شود .
    وی ادامه داد : بیش از سه هزارنفر روز اکیپ های مستقر در گردنه ها و طول محور راهها خدمات دهی نوروز 95 را ارائه کردند .
    به گفته دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران حدود سه هزار دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر بودند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار