مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران :

۶۱ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی سنگ شرکت می کنند

عصر ساختمان- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: حضور ۶۱ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران که نیمه دوم مهرماه امسال برگزار می شود، نهایی شده است.

۶۱ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی سنگ شرکت می کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، بهنام نیکفر افزود: 20 شرکت از ترکیه، 20 شرکت از چین، 10 متقاضی از برزیل، 6 شرکت از کشورهای روسیه و اسپانیا و پنج شرکت نیز از هند در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور می یابند.

    وی اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از 17 الی 20 مهر ماه سال جاری در شهرنیم ور شهرستان محلات برگزار می شود.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران یادآور شد: برای افزایش صادرات سنگ با انجمن های تخصصی پاکستان، افغانستان، ترکیه، روسیه، چین هند و برخی کشورهای اروپایی مذاکره و از آن ها دعوت شده تا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور یابند.
    نیکفر تصریح کرد: افزایش حضور تجار و بازرگانان بین المللی در نمایشگاه سنگ ایران نیز با جدیت پیگیری می شود و در همین راستا با اتاق بازرگانی کشورهای عمان، کویت، قطر، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، برزیل، مصر، آذربایجان وعراق رایزنی شده است.
    وی گفت: با توجه به تاثیر مهم رسانه ها در رشد و توسعه صنعت سنگ ایران تلاش می شود تا علاوه بر حضور پر رنگ رسانه های داخلی، مجلات بین المللی صنعت سنگ دنیا نیز در نمایشگاه یازدهم حضور داشته باشند.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: در همین راستا با مجله مارمو ماشین ایتالیا، دنیای سنگ ترکیه، سنگ و تکنولوژی ترکیه، چکیده صنعت سنگ هند، سنگ و تجارت روسیه و لیتوس اسپانیا مذاکرای انجام شده است.
    نیکفر افزود: برای این نشریات امکانات اختصاصی به همراه مترجم و راهنما در نظر گرفته خواهد شد تا فعالان صنعت سنگ ایران بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و قابلیت های خود را در سطح بین الملل بشناسانند.
    وی تصریح کرد: ظرفیت های زیادی برای افزایش صادرات در ایران وجود دارد اما به دلیل برخی نواقص در ارتباطات بانکی با به طور کامل به کار گرفته نشده است.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران خاطرنشان کرد: امید است دولت موضوع مبادلات بانکی ایران با دیگر کشورها را تسهیل کند.
    نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ ایران در 10 کیلومتری جاده محلات به شهر نیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برپا می شود.
    تولیدات متنوع صنعت سنگ ایران و کشورهای دیگر در هشت سالن تخصصی این نمایشگاه بین المللی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
    شهرستان محلات قطب تولید سنگ نما کشور در فاصله 105 کیلومتری اراک واقع شده است و 55 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار