مدیران خودروعصر اعتبار

پل کریم خان بازگشایی شد

عصر ساختمان- مقاوم سازی و تغییر وضعیت پل کریمخان به اتمام رسید و به صورت کامل بازگشایی شد.

پل کریم خان بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، ایرج معزی همزمان با نخستین روز کاری خود در سمت معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از روند تکمیل 4 پروژه عمرانی بازدید میدانی به عمل آورد.

    در این بازدید که با حضور مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و نیز جمعی از دست اندرکاران اجرایی پروژه ها انجام شد، آخرین وضعیت اجرایی پروژه های احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، ساماندهی جاده دسترسی به مجتمع پسماند گود آبعلی، احداث کانال کمکی سرخه حصار (حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد) و همچنین نوسازی و تغییر وضعیت عرشه جنوبی پل کریمخان مورد ارزیابی قرار گرفت.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید ضمن تاکید بر لزوم تکمیل 100 درصدی پروژه های عمرانی پیش از تحویل به شهروندان، از دست اندرکاران اجرایی پروژه های یادشده خواست تامین تمام خدمات و زیرساخت های موردنیاز بهره برداران از قبیل فضای سبز و روشنایی مسیر را مدنظر قرار دهند.

    پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش به همراه مسیر راستگرد غرب به جنوب تقاطع، هسته مرکزی پروژه احداث پل های تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به شمار می آید و با بهره برداری از آنها علاوه بر تامین دسترسی ایمن و سریع شهروندان به غرب بلوار ارتش و میدان اقدسیه، امکان جمع آوری بار ترافیک شاخه شمالی محور دارآباد و هدایت آن به جنوب بزرگراه امام علی (ع) فراهم می شود.

    همچنین با گشایش جاده دسترسی به مجتمع پسماند گود آبعلی علاوه بر کاهش تراکم ترافیک، تردد کامیون‌های حمل نخاله در مسیرهای آسفالت و خاکی منتهی به گود آبعلی تسهیل خواهد شد.

    لازم به ذکر است کانال کمکی سرخه حصار حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد، کانالی به طول 2350 متر(به عرض 5 تا 6 متر و عمق 4 متر) در ادامه تونل کمکی کانال ابوذر است و هدف از اجرای آن، افزایش ظرفیت کانال قدیمی سرخه حصار به عنوان یکی از مهمترین مجاری عبور آب های سطحی  شهر تهران می باشد.

    نوسازی عرشه جنوبی پل کریمخان نیز آخرین مرحله از پروژه مقاوم سازی و تغییر وضعیت این پل سواره رو است و با به ثمر نشستن آن پل کریمخان از یک سازه موقت و نا ایمن به یک پل دائمی و مقاوم در برابر بارهای ناشی از زمین لرزه تبدیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار