مدیران خودروعصر اعتبار

اصغر آهنی‌ها مدیرعامل شرکت صنایع "سرام‌آرا" و رئیس انجمن کاشی و سرامیک تزئینی کشور؛

قوانین کار بزرگترین مشکل پیش روی صنعت سرامیک

عصر ساختمان- در طول بیش از یک دهه فعالیت، این شرکت توانسته به یکی از برندهای درجه اول کشور تبدیل شود، همچنین از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است. "سرام‌آرا" در سال ۹۶ پس از پذیرفته شدن در سازمان بورس، وارد سایت کدال و فرابورس شد و امروز در آستانه ارائه سهام در بازار سرمایه است.

قوانین کار بزرگترین مشکل پیش روی صنعت سرامیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، شرکت صنایع "سرام‌آرا" در سال 1382 با توجه به روند رو به رشدی که کاشی و سرامیک در کشور داشت، با مشارکت شرکت سرمایه گذاری "صدر تامین" و همچنین شرکت‌های "کاشی الوند"، "کاشی پارس" و "سرامیک البرز"، جهت تولید محصولات کاشی و سرامیک تزئینی از حالت کارگاهی به صورت صنعتی در کشور تاسیس شد. در طول بیش از یک دهه فعالیت، این شرکت توانسته به یکی از برندهای درجه اول کشور تبدیل شود، همچنین از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است. "سرام‌آرا" در سال 96 پس از پذیرفته شدن در سازمان بورس، وارد سایت کدال و فرابورس شد و امروز در آستانه ارائه سهام در بازار سرمایه است.

    آهنی‌ها مدیر عامل شرکت صنایع "سرام‌آرا" گفت: از اهداف مهم این شرکت، تولیدات کمی و کیفی در ابعاد مختلف و هم سطح با کشورهای پیشرفته در دنیا است، به‌واسطه این کار موفق شدیم تا در بازار‌های صادراتی نقش خوبی ایفا کنیم، به‌گونه‌ای که محصولات تکمیلی را به صورت مستقیم به بازارهای صادراتی ارائه کردیم. مهمترین بازار صادراتی شرکت صنایع "سرام‌آرا" مربوط به کشور روسیه است که بازار بسیار سخت و رقابتی دارد.
    وی با اشاره به مشکلات حاکم بر فضای کسب و کار به خبرنگار "عصر ساختمان" گفت: یکی از مهمترین مباحثی که امروزه تولیدکنندگان با آن روبرو هستند مباحث مربوط با تولید و کار است. متاسفانه مباحث تولید و کار و همچنین قوانین مرتبط با آن بسیار ضعیف دیده می‌شود. به‌طور مثال، قانون ارزش افزوده به صورت نادرست در کشور اجرا شده است، همچنین قانون کار و قانون مالیات‌های مستقیم نیز هر روز باری بر دوش تولید کنندگان قرار می‌دهد. با توجه به فاصله بسیار زیادی که بین نرخ بهره های بانکی برای تولیدکننده با نرخ تورم در کشور وجود دارد، این امر باعث ایجاد شرایطی بسیار دشوار برای بخش تولید شده است.
    مدیرعامل کاشی و سرامیک "سرام‌آرا" با اشاره به سال حمایت از تولید ملی افزود: با توجه به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالا و تولید داخلی می‌بایست، کلیه دستگاه‌ها تمام تلاش خود را به‌منظور رفع موانع بخش تولید انجام دهند، ما نیز باید به تولید به عنوان یک حرکت جهادی و یک ارزش نگاه کنیم، علاوه بر آن باید توجه خود را از حرکت‌های واسطه‌گری که در کشور به‌راحتی در حال انجام است به سمت تولید متمرکز کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار