مدیران خودروعصر اعتبار

معاون گردشگری میراث فرهنگی خبر داد

ساخت ۹۰ هتل ۴ و ۵ ستاره در ایران

عصر ساختمان- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اجرای ۹۰ پروژه هتل های چهار و پنج ستاره با سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

ساخت ۹۰ هتل ۴ و ۵ ستاره در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مرتضی رحمانی موحد بر اهمیت نقش و حضور بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: بی‌شک با فعال شدن بخش خصوصی می‌توانیم در تمام استان‌های کشور بستر مناسبی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اجرای 90 پروژه هتل‌های چهار و پنج ستاره با سرمایه‌گذاری 560 میلیارد تومان خبر داد و گفت: آنچه که باید برای حضور بخش خصوصی و فعالیت بیش از پیش این بخش مورد توجه قرار گیرد، تسهیل امور اداری به منظور فعال شدن بخش خصوصی در حوزه های اقامتی و مجموعه‌های گردشگری است.

    به گزارش chtn - رحمانی موحد در ارتباط با قیمت اقامت در هتل و هزینه‌های آن در نوروز و دیگر ایام سال گفت: نکته ای که باید در حوزه قیمت هتل‌ها به آن توجه داشت این است که قیمت هتل‌ها و صنعت گردشگری یک رابطه رنجیره ای با اقتصاد مسافر و تقاضا دارد.

    وی تنوع در ارائه خدمات هتل‌ها را از دیگر علل تفاوت قیمت‌ها دانست و اظهار داشت: بر این اساس، قیمت‌ها با توجه به نوع ستاره، از یک تا 5 ستاره متغیر است.

    رحمانی موحد خاطرنشان کرد: حداکثر افزایش قیمتی که برای واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده است، 12 درصد نسبت به قیمت سال گذشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی