مدیران خودروعصر اعتبار

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی خبر داد:

ساخت ۹۰ هتل در کشور با سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد تومانی

عصر ساختمان- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اجرای ۹۰ پروژه هتل های چهار و پنج ستاره با سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

ساخت ۹۰ هتل در کشور با سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد تومانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»به نقل از ایلنا، مرتضی رحمانی موحد بر اهمیت نقش و حضور بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید کرد و گفت: بی شک با فعال شدن بخش خصوصی می توانیم در تمام استان های کشور بستر مناسبی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

    رئیس ستاد گفت: آنچه که باید برای حضور بخش خصوصی و فعالیت بیش از پیش این بخش مورد توجه قرار گیرد، تسهیل امور اداری به منظور فعال شدن بخش خصوصی در حوزه های اقامتی و مجموعه های گردشگری است.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ارتباط با قیمت اقامت در هتل و هزینه‌های آن در نوروز و دیگر ایام سال گفت: نکته ای که باید در حوزه قیمت هتل ها به آن توجه داشت این است که قیمت هتل ها و صنعت گردشگری یک رابطه زنجیره ای با اقتصاد مسافر  و تقاضا دارد.

    وی تنوع در ارائه خدمات هتل ها را از دیگر علل تفاوت قیمت ها دانست و اظهار داشت: بر این اساس، قیمت ها با توجه به نوع ستاره، از یک تا 5 ستاره متغیر است.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: حداکثر افزایش قیمتی که برای واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده است، 12 درصد نسبت به قیمت سال گذشته است.

    رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از مهمان پذیرها، واحدهای آموزش و پرورش، کمپ ها و هتل آپارتمان ها به عنوان نمونه ای چند از تنوع واحدهای اقامتی و به تبع آن تنوع قیمت برای پوشش خواست ها و نیازهای تمام اقشار یاد کرد.

    رحمانی موحد با تاکید بر نظارت های دستگاه های مسئول بر روند قیمت گذاری واحدهای اقامتی موجود در سطح کشور، گفت: جدا از این نظارت ها، هر گونه افزایش قیمت واحدهای اقامتی کشور تابع ضوابط و دستور العمل هاست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان ( http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی