مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان مطرح کرد؛

شرکت عمران پردیس برای آماده‌سازی مسکن مهر مشکل مالی دارد

افزایش قیمت‌ صحت ندارد

عصر ساختمان- نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان، گروکشی انبوه‌سازان برای تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۵ پردیس را رد کرده و گفت: قیمت برخی اقلام مثل موتور آسانسورها افزایش یافته و همین باعث ایجاد مشکل در تحویل واحدها شده است.

شرکت عمران پردیس برای آماده‌سازی مسکن مهر مشکل مالی دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ایرج رهبر در پاسخ به این سؤال که متقاضیان فاز 5 مسکن مهر پردیس اعلام می‌کنند که انجمن انبوه‌سازان به طور نامحسوس درخواست مجدد پول و افزایش آورده را دارد و به نوعی در تحویل واحدهای یادشده گروکشی می‌کند، گفت: همچنان در حال مذاکره هستیم که ببینیم چه باید کرد.

    وی افزود: در حال حاضر یک هزار واحد مسکونی آماده تحویل داریم که دارای نواقصی مثل نبود آسانسور و نبود اعلان حریق و اطفا است، اما به هر حال باید این نواقص برطرف شود.

    رهبر تأکید کرد: اما در هر صورت افزایش قیمتی که اعلام می‌شود صحت ندارد و همان قیمت‌های قبلی اعلام شده که شامل آورده متقاضیان همراه با تسهیلات است برقرار خواهد بود.

    نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان اضافه کرد: اما شرکت عمران پردیس منابع مالی برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی کم آورده و مشکل مالی دارد، بنابراین باید به آنها کمک شود.

    رهبر خاطرنشان کرد: همین الان برای انشعاب آب لوله‌کشی نداریم و یا برای برق نیز مشکلاتی وجود دارد، اما برای برخی واحدهای مسکونی مهر با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

    نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان در پاسخ به این سؤال که آیا برای رفع مشکل فاز 5 واحدهای مسکن مهر جلساتی برگزار شده است، گفت: چندین جلسه برگزار شده و به طور مرتب پیگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم با کمک همدیگر این مسأله برطرف شود، چرا که انبوه‌سازان نیز دوست ندارند تحویل واحدهای مسکونی مهر با تأخیر انجام شود.

    وی افزود: به هر حال چون قیمت مصالح ساختمانی دائم در حال افزایش است، انبوه‌سازان علاقه‌ای به تأخیر در تحویل واحدها ندارند.

    به گفته وی، از قبل از عید تا بعد از عید قیمت موتور آسانسورها 50 تا 60 درصد گران شده است.

    وی ادامه داد: پمپ‌های آب نیز خارجی است و ما نیز راضی نیستیم که کار به تأخیر بیانجامد و علاقمند هستیم که هر چه زودتر کار به پایان برسد و واحدها تحویل شود.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی متقاضیان فاز 5 مسکن مهر پردیس با اشاره به اینکه انجمن انبوه‌سازان به طور نامحسوس درخواست مجدد پول و افزایش آورده را دارد و به نوعی برای تحویل واحدها گروکشی می‌کند می‌گویند بیش از 100 واحد مسکونی در این فاز قفل و زنجیر شده‌اند.

    بنا بر این گزارش، به گفته اکثر متقاضیان فاز 5 مسکن مهر شهر پردیس  غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس اعلام کرده است که در این باره کاری از دست او برنمی‌آید. متقاضیان مسکن مهر فاز 5 پردیس می‌گویند انجمن انبوه‌سازان اعلام کرده است که باید 7 تا 8 میلیون تومان دیگر به مبلغ آورده خود اضافه کنید تا واحدها تحویل داده شود.

    به گفته متقاضیان مسکن مهر فاز 5 در حال حاضر در چند بلوک در حدود 100 واحد آماده تحویل است اما با قفل و زنجیر و گذاشتن نگهبان از واگذاری‌ها جلوگیری می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار