مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی‌ بوشهر اعلام کرد؛

‌پایان لایروبی اسکله کانتینری‌ بندر‌ نگین تا ۴ ماه آینده

عصر ساختمان- سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی‌ بوشهر گفت: لایروبی اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و‌ ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

‌پایان لایروبی اسکله کانتینری‌ بندر‌ نگین تا ۴ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، نورالله اسعدی اظهار داشت: هفته گذشته عملیات اجرایی زیر ساخت‌های تاسیسات زیر‌بنایی مجتمع بندری نگین آغاز شد و راهکارهای لازم برای تسریع اجرای طرح های اسکله سازی در این مجتمع با همکاری بنیاد مستضعفان ارائه شد.

    وی با بیان اینکه اسکله 300 متری مجتمع بندری نگین با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است، افزود: این اسکله دارای 97 درصد پیشرفت فیزیکی است که با تکمیل طرح لایروبی افتتاح خواهد شد.

    سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: لایروبی اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال اجرایی شده که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا 4 ماه آینده به پایان می‌رسد.

    وی اضافه کرد: کانال اصلی بندر بوشهر به علت وجود رسوبات، کم عمق شده است، با لایروبی عمق آن از 7متر به 11 متر افزایش خواهد یافت، پروژه اصلی، لایروبی بیرونی کانال است‌ برای این طرح 1300 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و با تحقق این مهم امکان پهلو‌گیری شناورهای 30 هزار تنی فراهم می‌شود.

    اسعدی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 7 میلیون تن متر مکعب رسوب از کانال بندر بوشهر خارج می‌شود که این مهم تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

    ‌وی در خصوص لایروبی بندر گناوه گفت: در راستای افزایش عمق کانال دسترسی بندر گناوه، عملیات لایروبی به طول یک‌هزار و 250 مترو عرض 140 متر صورت گرفته است.

    ‌سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ساخت اسکله جدید در بندر دیر، اظهار داشت: براساس طراحی انجام شده اسکله تجاری در بندر دیر به طول 200 متر احداث می شود که برای تحقق این موضوع مطالعات آن انجام و طرح آن برای اجر به سازمان بنادر و دریانوردی ارسال شده است.

    وی در خصوص لایروبی حوضچه بندر دیر نیز افزود: لایروبی حوضچه بندر دیر مراحل آخر خود را سپری می‌کند و روبه اتمام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار