مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد:

ترمینال ایران‌شهر امسال کلنگ می‌خورد

عصر ساختمان- آدم‌نژاد از آغاز به کار احداث پایانه هوایی ایران شهر در سال جاری خبر داد و گفت: پایانه ایران شهر در فاز نهایی قابلیت اعزام و پذیرش ۱۰۰ میلیون مسافر در سال را خواهد داشت.

ترمینال ایران‌شهر امسال کلنگ می‌خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام آدم نژاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، گفت: فراخوان برای جذب پیمانکار ساخت پایانه هوایی ایران‌شهر داده شده و 12 شرکت داخلی و خارجی برای احداث آن ابراز تمایل کرده‌اند. فرآیند احداث در حال انجام است و امیدوارم امسال به مرحله کلنگ زنی برسیم.

    آدم‌ نژاد سپس به تشریح فرایند جذب ایده برای ساخت ترمینال ایران‌شهر پرداخت و افزود: مسابقه ایده‌های برتر برای استفاده در ترمینال ایران‌شهر از 15 اسفند سال گذشته شروع شد و تا 3 اردیبهشت امسال ادامه داشت. بر اساس این فراخوان 565 ایده اعم از صوت و انیمیشن و طرح و نقاشی دریافت کردیم که به ما در دستیابی به مفهومی از ترمینال که مردم دوست دارند در فرودگاه ساخته شود، کمک کرد. خوشبختانه استقبال خوبی از این فراخوان شد و بعد از ارزیابی طرح ها 6 ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند و از آن‌ها تقدیر شد.

    وی ادامه داد: فکر می‌کنیم مردم حق دارند در بزرگترین پروژه فرودگاهی کشور خود سهم داشته باشند. وزیر راه و شهرسازی هم همواره بر این مورد تاکید دارد.

    مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به ایده‌های برگزیده گفت: مفهوم کلی که از این 6 ایده دریافت می‌شود، در طراحی پایانه ایران شهر استفاده خواهد شد.

    وی افزود: پایانه ایران شهر در فاز نهایی قابلیت اعزام و پذیرش 100 میلیون مسافر در سال را خواهد داشت، اما در فاز نخست ظرفیت سالانه این ترمینال 25 میلیون نفر پیش بینی شده است. این پروژه باعث غرور و افتخار هر ایرانی خواهد شد و امیدوارم بتوانیم به زودی این پروژه را شروع کنیم.

    آدم نژاد به افتتاح قریب الوقوع پایانه هوایی سلام نیز اشاره کرد و گفت: در ترمینال سلام نیز هویت ایرانی-اسلامی کاملا رعایت شده است. در این ترمینال مردم احساس رضایت بیشتری نسبت به ترمینال موجود خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو