مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکن‌مهر در چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان- مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو سال گذشته ۲ هزار و ۲۴۸ واحد مسکن‌مهر در این استان ساخته شده است.

ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکن‌مهر در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از صما، قاسم قاسمی اظهار کرد: در حوزه مدیریت معماری و شهرسازی کارهایی چون ابلاغ هفت طرح جامع، یک طرح تفضیلی و سه طرح بافت فرسوده شهری به شهرداری‌ها، ابلاغ یک طرح نمونه گردشگری به دستگاه‌های ذی‌ربط و انعقاد قرارداد یک طرح تفضیلی ورودی شهرها طی دو سال گذشته در این اداه‌کل انجام شده است.

    وی با اشاره به حوزه مدیریت فنی و اجرایی گفت: در این حوزه 241 هزار متر مربع کار احداث ساختمان صورت گرفته است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: در مدیریت مسکن و ساختمان نیز می‌توان ساخت 2 هزار و 248 واحد مسکن مهر را بیان کرد که در رفع مشکلات مردم تاثیر بسزایی دارد.

    قاسمی 68 کیلومتر شانه‌سازی، 19 هزار و 560 کیلومتر نصب تابلو اطلاعاتی، 2 هزار و 850 کیلومتر خط‌کشی، 20 دستگاه خرید ماشین‌آلات و هفت واحد احداث راه‌دارخانه را از اقدامات این اداره کل در زمینه مدیریت راهداری دانست.

    مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 238 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه اصلی، 114 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه، 106 کیلومتر احداث بزرگ‌راه و 320 هزار تن بهسازی و آسفالت 280 کیلومتر جاده اجرا شده که همگی در امر مدیریت ساخت و توسعه بوده‌اند.

    وی با اشاره به بارندگی‌هایی که از شب گذشته در این استان شروع شده تصریح کرد: با تلاش راهداران این استان تمامی محورهای اصلی استان باز است و از رانندگان درخواست داریم که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی