مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

بهره‌برداری از فاز اول پل سوم بشار در عید فطر

عصر ساختمان- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پل سوم بشار در عید سعید فطر خبر داد.

بهره‌برداری از فاز اول پل سوم بشار در عید فطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی محمد احمدی در حاشیه بازدید از پل سوم بشار در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مشکلات شهر یاسوج بحث مبادی خروجی و ورودی این شهر است و این شهر به نسبت سایر مناطق استان از رشد نسبی جمعیتی بالاتری برخوردار است .

    وی با بیان اینکه دسترسی بهتر مردم و حل مشکلات ترافیکی موضوع قابل توجهی است، اظهار کرد: پل سوم بشار از سال 81 تعریف شده بود و باید خیلی زودتر از زمان حاضر به بهره برداری می رسید .

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکلات اعتباری و عدم تحقق برنامه ریزی ها از جمله موارد قابل ذکر برای طولانی شدن روند احداث این پل است و در برنامه پنجم توسعه تنها پنج میلیارد تومان برای این پروژه تزریق شده بود .

    احمدی با بیان اینکه با ورود به استان در راستای بررسی موانع پیش روی توسعه ترافیکی و حمل و نقل شهر یاسوج هدفگذاری هایی انجام شد، تصریح کرد: تلاش شد که تمرکز بالایی بر این پروژه گذاشته شود و بهره برداری از این پل در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود .

    وی ادامه داد: در سال گذشته ، 8 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص یافت و 18 میلیارد تومان برای تکمیل فازهای آن در نظر گرفته شد .

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات پل سوم بشار عنوان کرد: این پل دارای دو باند و چهار خط است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، فاز اول آن در روز عید سعید فطر به بهره برداری خواهد رسید .

    احمدی تاکید کرد: دو رمپ این پل نیز در حال احداث است و باند دوم نیز با تکمیل رمپ ها تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید .

    وی افزود: در فاز دوم نیز اتصال پل به کمربندی جنوبی شهر یاسوج عملیاتی خواهد شد و  ‌با تکمیل این پل، یکی از گره های ترافیکی مرکز استان مرتفع خواهد شد .

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت پل چهارم بشار، تصریح کرد: این پل در محدوده شهری و در حوزه شهرداری قرار دارد و بازدیدی نیز از این پل داشته ایم و امید است همزمان با بهره برداری از باند دوم پل سوم بشار، پل چهارم نیز به بهره برداری برسد .

    احمدی در خصوص احداث پل پنجم بشار، بیان کرد: صحبت هایی در این حوزه شده و باید متناسب با رشد جمعیت توسعه زیرساخت های ترافیکی نیز عملیاتی شود و مباحث مطالعه این طرح مطرح است .

    به گزارش ایسنا، فاز اول پل سوم بشار پس از قریب به 16 سال در آستانه بهره برداری قرار گرفته و به نوعی طلسم 16 ساله شکسته خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار