مدیران خودروعصر اعتبار

هشدار وزارت راه و شهرسازی به خریداران ویلا در سفرهای نوروزی

عصر ساختمان- رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی درباره خرید غیر قانونی ویلا و زمین در شهر‌های شمالی در دوره نوروز هشدار داد.

هشدار وزارت راه و شهرسازی به خریداران ویلا در سفرهای نوروزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سید قاسم بی نیاز اعلام کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو، زمین‌های دارای کاربری کشاورزی را به ویژه در استان های شمالی بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح تفکیک می کنند و به معرض فروش می گذارند و حتی در مواردی پس از ساخت غیرقانونی ویلا آن را می فروشند.

    وی افزود: این موضوع موجب شده است بخش قابل توجهی از آگهی های نشریات به فروش زمین‌ها و ویلاهای فاقد اسناد مالکیت و مجوز ساخت اختصاص یابد که وزارت راه و شهرسازی به هموطنان توصیه می‌کند دقت لازم را هنگام خریداری این املاک داشته باشند.

    بی نیاز تصریح کرد: در این زمینه استعلام از اداره کل راه و شهرسازی، مشورت با مشاور حقوقی و دیدن اسناد لازم برای خرید زمین و ویلا توصیه می‌شود.

    وی با اشاره به نامه دادستان کل کشور درباره تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش تصرفات و تجاوزات به اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی از مدیران کل راه و شهرسازی استان‌‌ها درخواست کرده است که ضمن تعامل و هماهنگی با رؤسای محترم کل دادگستری استان و برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای حفظ حقوق بیت‌المال، نحوه اقدام شعب ویژه، گشت‌زنی نیروهای کشیک و در نهایت اثار و نتایج حاصله را برای مشاور وزیر و نماینده تام‌الاختیار در شورای حفظ حقوق بیت‌المال ارسال کنند.

    در تعطیلات نوروزی با مسافرت هم وطنان به ویژه به مناطق شمال کشور،افراد فرصت طلب و سودجو مبادرت به فروش زمین‌های کشاورزی به عنوان ویلا یا با کاربری مسکونی و تجاوز به اراضی بیت المال می کنند که باید جلوگیری شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان(http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار