مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

هیچ مسکن مهری بی‌متقاضی نمی‌نماند

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش دولت و وزارت راه و شهرسازی، اتمام هرچه سریع‌تر واحدهای باقیمانده مسکن مهر است و با توجه به مصوبه تسهیل در شرایط واگذاری مسکن مهر، مطمئنا هیچ واحدی فاقد متقاضی نمی‌ماند.

هیچ مسکن مهری بی‌متقاضی نمی‌نماند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سید محمد پژمان اظهار کرد: در راستای تحقق این موضوع غیر از تسهیلات بانکی مورد نیاز، موضوع تامین مالی توسط مردم نیز مطرح است.

    وی افزود: بنابراین متقاضیان باید در زمان‌بندی مشخص سهم خود را پرداخت کنند تا واحدهای باقیمانده سریعا احداث و تکمیل شوند.

    پژمان با بیان اینکه ممکن است که در هر استان واحدهای فاقد متقاضی در طرح مسکن مهر وجود داشته باشد، تصریح کرد: علیرغم واحدهای فاقد متقاضی در خوزستان پیام خوبی که منعکس می شود، احداث و ساخت مسکن به اندازه کافی و ایجاد سرپناهی برای مردم در استان است و با توجه به مصوبه دولت در خصوص تسهیل شرایط واگذاری مسکن مهر مطمئن هستم هیچ واحدی بدون متقاضی باقی نخواهد ماند.

    وی در خصوص برنامه های تامین و ساخت مسکن در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: امکانات لازم را برای هر فردی که متقاضی مسکن در این برنامه ها باشد، فراهم می کنیم اما تامین مالی توسط متقاضیان نیز باید انجام و تسهیلات بانکی لازم در اختیار قرار بگیرد.

    پژمان با اشاره به ضرورت پس انداز کردن توسط مردم جهت تامین منابع مالی مسکن عنوان کرد: برنامه ریزی های ما جهت تامین زمین مسکن به طور کاملی انجام شده است و به محض اینکه شرایط دریافت وام برای مردم ایجاد شود و متقاضیان تامین مالی کنند اتفاقی بسیار وسیع و گسترده در جهت تامین مسکن رقم می خورد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه تسهیل در شرایط واگذاری مسکن مهر گفت: با توجه به این موضوع مطمئنا هیچ واحد فاقد متقاضی باقی نخواهد ماند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان(http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی