مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش‌وپرورش عنوان کرد

پاسخ آموزش‌وپرورش به شبهه درآمد میلیاردی از اسکان نوروزی

عصر ساختمان- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزات آموزش‌وپرورش گفت:‌ تأکید ما همواره پذیرش فرهنگیان و همراهان آنها بوده و با هماهنگی ستاد مرکزی خدمات سفر در صورت وجود ظرفیت‌های خالی و تقاضای سایر اقشار امکانات اسکان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

پاسخ آموزش‌وپرورش به شبهه درآمد میلیاردی از اسکان نوروزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، فرشید سیاری در واکنش نسبت به برخی مطالب درخصوص درآمد میلیاردی آموزش‌وپرورش از اسکان نوروزی اظهار داشت: ما هم معتقدیم که مدرسه و کلاس جای اسکان نیست و آموزش و پرورش فقط به منظور همراهی با متولیان گردشگری و براساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر عضویت این وزارتخانه در ستاد هماهنگی خدمات سفر به ارائه خدمات به فرهنگیان و همراهان آنها می‌پردازد.

    وی افزود: متأسفانه برخی هتل‌داران به جای اینکه تناسبی بین خدمات و نرخ‌های دریافتی خود برقرار کنند تا فرهنگیان و سایر اقشار از امکانات آنها استفاده کنند به فرافکنی نواقص خود پرداخته و به این سوال پاسخ نمی‌دهند که چر غیرفرهنگیان نیز متقاضی استفاده از خدمات اسکان آموزش و پرورش می‌شوند.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌درآمد ناچیز حاصله به هیچ عنوان جوابگوی فعالیت شبانه‌روزی 25 هزار نفر از عوامل اجرایی اسکان، هزینه حامل‌های انرژی، مواد شوینده، تأمین آب شرب در مناطق آزاد و از همه مهمتر آسیب‌های فیزیکی به امکانات و ساختمان مدارس نیست و وزارت آموزش‌وپرورش با مشکلات اعتباری خود سالانه مبلغ 7 میلیارد تومان به منظور تقویت امکانات اسکان در مدرس اختصاص می‌دهد.

    سیاری ادامه داد:‌این مبلغ به جز درآمد ستادهای اسکان است که صرف بهسازی تجهیزات اسکان مدارس می‌شود.

    وی عنوان کرد: تأکید ما همواره پذیرش فرهنگیان و همراهان آنها بوده و با هماهنگی ستاد مرکزی خدمات سفر در صورت وجود ظرفیت‌های خالی و تقاضای سایر اقشار امکانات اسکان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: این وزارتخانه با ارائه خدمات ارزان و فراگیر در نقاط مختلف کشور بار سنگینی از دوش متولیان گردشگری برداشته و نقش مهمی در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در مناطق محروم کشور دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار