مدیران خودروعصر اعتبار

میزبانی رایگان با طعم اسکان نوروزی

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۳ از اسکان رایگان مسافران نوروزی در شرق پایتخت خبر داد.

میزبانی رایگان با طعم اسکان نوروزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، ذاکری شهردار منطقه در خصوص اسکان نوروزی 95 گفت: با توجه به آنکه ورودی مسافران از شرق تهران از طریق اتوبان شهید یاسینی صورت می گیرد لذا از ابتدای مسیر نخستین غرفه اطلاع رسانی آماده راهنمایی مسافرانی است که از شمال کشور وارد تهران می شوند.

    وی در ادامه افزود: در طول مسیر بنرهای اطلاع رسانی در خصوص محل استقرار اسکان نوروزی نصب شده است و غرفه‌ای هم که در ترمینال شرق قرار دارد مسافران را ضمن راهنمایی با ارائه یک بسته کامل شامل نقشه منطقه و جزییات اسکان به محل اقامت نوروزی هدایت می کنند.

    ذاکری اذعان کرد: مسافران برای اسکان نوروزی می بایست از طریق اتوبان یاسینی وارد میدان کلاهدوز و سپس به سمت 30 متری نیروی هوائی و پارک پیروزی شوند.

    وی بیان کرد: برای مسافران نوروزی علاوه بر اسکان امکاناتی از جمله اینترنت ،کامپیوتر، کتابخانه،فوتبال دستی، دوچرخه و سایر وسایل رفاهی و بازی های ورزشی فراهم شده است که همه این امکانات به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.

    ذاکری با اشاره به آغاز پذیرش اسکان نوروزی گفت: از 28 اسفند تا 13 فروردین پذیرش نوروزی مسافران را داریم و میهمانان پایتخت می توانند از تورهای گردشگری تهران گردی بهره مند شوند که این تورها تخفیف 50 درصد به بالا را برای بازدید از اماکن و جاذبه های گردشگری تهران در نظر گرفته است.

    وی اظهار داشت: به مسافران کارتی تحت عنوان تهران کارت تحویل می شود تا در ایام نوروز به صورت رایگان از شبکه حمل نقل عمومی مترو و اتوبوس استفاده کنند.

    شهردار منطقه 13 در ادامه افزود: شعار امسال ،" تهران میزبان ایران است" که با این شعار به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، وی در پایان گفت: نظر به اهمیت سلامت مسافران ، در ایستگاههای پایانه شرق و بوستان پیروزی غرفه سلامت ایجاد شده که مسافران می‌توانند از امکانات در نظر گرفته شده شامل تست قند ، فشار خون و ... استفاده نموده و در بخشی دیگر جهت پاسخگویی به سوالات شرعی از روحانی مستقر در غرفه دینی بهرمند گردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار