مدیران خودروعصر اعتبار

نوذرپور تأکید کرد

مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌های شهری با کمک شورایاری‌ها

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲۲ گفت: بکارگیری مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌های شهری با کمک شورایاری‌ها محقق می گردد.

مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌های شهری با کمک شورایاری‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی نوذرپور در دیدار با شورایاری محله دریاچه با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدأ و جلوگیری از نابودی پسماندهای خشک گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری به نتایج خوب در موضوع پسماند خواهیم رسید.
    شهردار منطقه 22 در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه‌های منطقه 22 برای ایجاد مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری، سامانه نظر سنجی از شهروندان در برنامه‌ریزی پروژه های عمرانی منطقه22 است.
    وی اظهار داشت: در مدیریت شهری قبلی بیشتر فضاهای منطقه به افراد خصوصی واگذار شده و توجه ای به سرانه‌های ورزشی، آموزشی و تفریحی نشده است. در حال حاضر جمعیت منطقه طبق طرح جامع شهر تهران 180 هزار نفر است اما با بارگذاری و فروش پروژهای خصوصی، جمعیت منطقه در آینده‌ای نزدیک به 520 هزار نفر خواهد رسید و عدم وجود سرانه های عمومی از مشکلات جدی منطقه به حساب می‌ید.
    نوذرپور با تاکید بر اینکه متولیان ساخت مدرسه و بیمارستان در کشور وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت هستند، گفت: شهرداری از ساخت سرانه‌های عمومی در سطح محلات به تنهایی بر نمی‌آید و حضور دولت در کنار شهرداری لازم است.
    وی با اعلام آمادگی شهرداری منطقه22 برای اهدای زمین‌های در مالکیت شهرداری برای ساخت ورزشگاه‌ها، مراکز آموزشی و درمانی، افزود: در حال حاضر دو قطعه زمین به صورت رایگان برای ساخت مدرسه به آموزش پرورش منطقه 5 تحویل داده شده و با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال برای هر محله در سطح منطقه یک قطعه زمین برای ساخت مدرسه اهدا خواهیم کرد .
    نوذرپور از حضور سرمایه گذاران بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی در منطقه استقبال کرد و ادامه داد: در این راستا محدودیت هارا برداشته و با همکاری با سرمایه گذاران امکان استقرار در منطقه برای سرمایه گذاری و به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی شهروندان فراهم خواهد شد.
    وی در پایان درباره بحث ایمنی ساختمانی در منطقه گفت: به دلیل گستردگی و وجود فضاهای باز و نقش فرامنطقه ای که این منطقه در حوزه ایمنی برای سایر مناطق تهران دارد، اولین پارک آموزشی زلزله در منطقه احداث خواهد شد و توجه به کارکردهای آموزشی این پارک در حوزه مدیریت بحران، از جمله برنامه های مهم ما در سال جاری خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار