مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران:

تخلفات مجتمع‌های تجاری کاهش یافته است

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخش عمده این تخلفات مربوط به سال‌های گذشته است و احتمال وقوع اینگونه تخلفات در دوره جدید مدیریت شهری بسیار کمتر است. خوشبختانه میزان تخلفات تا حدودی نسبت به گذشته کاهش یافته، ولی همچنان این تخلفات وجود دارد.

تخلفات مجتمع‌های تجاری کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به تخلفات مجتمع‌های تجاری گفت: کمیسیون‌های تخصصی در راستای ایفای نقش نظارتی خود چنانچه شاهد بروز تخلفاتی در فرآیند صدور پروانه و گواهی پایان کار مجتمع‌های تجاری در مناطق مختلف شهر تهران شوند، سریعا به آن ورود کرده و مانع ادامه تخلف می‌شوند.

    سالاری افزود: کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در همین راستا گروهی نظارتی ایجاد کرده که به صورت آنلاین به سامانه شهرسازی مناطق 22 گانه دسترسی دارند و به صورت تصادفی تصمیمات شورا‌های معماری و توافقات شورا‌های مناطق 22 گانه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و به مقایسه آن‌ها با مفاد طرح تفصیلی و اصول شهرسازی و معماری در شهر تهران می‌پردازند.

    وی ادامه داد: چنانچه تخلفات و یا تصمیماتی مغایر با مفاد و اصول اجرایی کمیسیون شهرسازی و معماری در شهر تهران صورت گیرد بلافاصله این گروه، کمیسیون مربوط را از آن مطلع می‌کند و مانع از ادامه آن تخلف خواهد شد.

    سالاری تاکید کرد: بخش عمده این تخلفات مربوط به سال‌های گذشته است و احتمال وقوع اینگونه تخلفات در دوره جدید مدیریت شهری بسیار کمتر است. خوشبختانه میزان تخلفات تا حدودی نسبت به گذشته کاهش یافته، ولی همچنان این تخلفات وجود دارد.

    رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در پایان تشریح کرد: برای نمونه می‌توان به پروژه بزرگ ایران مال در منطقه 22 شهر تهران اشاره کرد که تخلفات بسیار قابل توجهی را مرتکب شده و در حال حاضر در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر  مورد بررسی قرار گرفته و قرار است طی جلسه‌ای که فردا با شهردار آن منطقه خواهیم داشت مورد ارزیابی و بازدید قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار