مدیران خودروعصر اعتبار

سرنوشت نامعلوم واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر هشتگرد

عصر ساختمان- در حالی واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی پاشنه آشیل‌ این طرح در هشتگرد است که مدیرعامل تازه وارد عمران این شهر تاکنون برنامه‌ای برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها ارائه نکرده است. زمان اتمام مسکن مهر این شهر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سرنوشت نامعلوم واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر هشتگرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،  20 دیماه سال گذشته سرپرست شرکت عمران هشتگرد با بیان این‌که در این شهر با مشکلات مربوط به انشعابات آب، برق و گاز مواجه هستیم، گفته بود: پروژه‌های مسکن مهر هشتگرد طی شش ماه تا یکسال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

    شیرزاد یزدانی با اشاره به این‌که به تفکیک پروژه‌های مسکن مهر در حال بررسی مسائل و مشکلات هستیم، اظهار کرد:‌ در شهر هشتگرد مشکلات انشعاب آب،برق و گاز داریم، با وجود آن‌که ابنیه کامل شده است اما به دلیل نبود انشعاب عملا نمی‌توانیم پروژه‌های مسکن مهر را افتتاح کرده و تحویل دهیم. هشتگرد از قبل مشکل آب داشته و قرار است از خط انتقال طالقان-تهران 5 میلیون مترمکعب آب برای رفع مشکل کنونی به هشتگرد منتقل شود.

    وی همچنین با اعلام این‌که حدود 6000 مسکن مهر بدون متقاضی در هشتگرد وجود دارد، گفت: برخی متقاضیان به دلایلی از مسکن مهر انصراف می‌دهند که متاسفانه به دلیل این‌که بودجه مستقلی در این زمینه نداریم نمی‌توانیم پولی به انصرافی‌ها پرداخت کنیم.

    وی با تاکید بر این‌که پول متقاضیان به همراه تسهیلات بانکی صرف ساخت این واحدها شده است، افزود: بهترین روش برای متقاضیان انصرافی این است که جایگزینی را برای خرید واحد مسکن مهر خود معرفی کنند.

    دوشنبه هفته گذشته مدیرعامل جدید شرکت عمران هشتگرد با حضور چند رسانه گزینش شده نشست خبری برگزار کرد. بر خلاف انتظار مهدی هدایت در این نشست نه درباره زمان اتمام پروژه‌های مسکن مهر حرفی نزد و نه در رابطه با واحدهای بدون متقاضی.

    وی با بیان این‌که بحث همراهی و کمک دستگاه‌های خدمات رسان در مسکن مهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت:‌ نیاز بیشتری به حضور موثر دستگاه‌های خدمات رسان به خصوص در تامین آب و گاز پروژه مسکن مهر را داریم. امیدواریم این همراهی بیشتر باشد تا این بار در قول و وعده‌ها بابت تحویل تاخیر نداشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد بیان کرد:‌ یکی از کارهای مناسبی که در هشتگرد طی این مدت انجام گرفت بحث کاهش تراکم بلوک‌ها در شهر جدید بود. با توجه به علاقه و همگون سازی بافت به دنبال این هستیم که ساخت و ساز را به دنیال پروژه‌های کم تراکم ویلایی و همچنین باغ شهرها ببریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو