مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۵۷ مدرسه در طرح‌های مسکن مهر تهران

عصر ساختمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: در حال ساخت ۵۷ مدرسه در طرح های مسکن مهر هستیم.

ساخت ۵۷ مدرسه در طرح‌های مسکن مهر تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از صما، علیرضا کمرئی گفت: ساخت مدرسه در طرح های مسکن مهر رباط کریم، پاکدشت، ملارد، شهر قدس و شهریار در اولویت قرار گرفته است.
    وی گفت: 71 مدرسه در مناطق مختلف استان تهران از ابتدای سال تحصیلی آماده شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و عملیات ساخت 132 مدرسه نیز ادامه دارد.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران افزود: از مجموع 2 هزار و 11 ساختمان در حال استفاده آموزش و پرورش استان تهران با کاربری های مختلف 28 درصد آن نوساز و با قدمت ساخت یک تا پنج سال است.
    وی به مقاوم سازی مدارس فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: 47 درصد ساختمان های آموزشی آموزش و پرورش استان تهران نیازمند مقاوم سازی است.
    کمرئی ادامه داد: مقاوم سازی و تعمیرات اساسی مدارس با قدمت بیش از 30 سال در مناطق شهریار، دماوند، پاکدشت، ورامین و قرچک در اولویت قرار گرفته است.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران تاکید کرد: هم اکنون 30 درصد مدارس شهرستان های استان تهران دو نوبته هستند و اگر به میزان لازم مدرسه در این منطقه احداث نشود تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان های استان تهران افزایش خواهد یافت

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی