مدیران خودروعصر اعتبار

عزیزی مطرح کرد:

تقویت بورس مانع از گرانی بازار مسکن و ارز می شود

پیش بینی مثبت وضعیت بازار بورس در سال جدید

عصر ساختمان:عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط پساتحریم و اینکه باید هدفگذاری های کشور بیشتر روی تقویت تولید متمرکز شود، پیش بینی می شود سال آینده وضعیت بازار بورس مثبت باشد.

تقویت بورس مانع از گرانی بازار مسکن و ارز می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خانه ملت، قاسم عزیزی، با تاکید بر لزوم تقویت بازار بورس کشور،گفت: بازار بورس کشور باید به نحوی تقویت شود که افزایش شاخص بورس واقعی باشد.

    نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد:زمانی رشد شاخص بورس ارزشمند است که ناشی از رشد تولید باشد؛البته نباید فراموش کرد بخشی از رشد شاخص بورس در چند سال گذشته کاذب بوده و به دلیلی مانند رشد نجومی قیمت ارز در مدت زمانی کم، ارتباط داشت.

    این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: با توجه به کاهش نرخ تورم باید نرخ سود بانکی نیز کاهش یابد و در صورت انجام این مهم، شرایط برای تقویت بازار بورس کشور فراهم می شود.

    عزیزی ادامه داد: سیاست های اقتصادی باید به نحوی باشد تا نقدینگی های جامعه به سمت بخش تولید سوق داده شود که این موضوع اشتغالی زایی به همراه خواهد داشت.

    تقویت بورس مانع از رشد قیمت کاذب در بازارهای مسکن و ارز می شود

    وی گفت: در صورت تقویت بازار بورس از فعال شدن بازار دلالی های کاذب در بازارهای مانند ارز، مسکن و طلا جلوگیری می شود.

    عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به شرایط پساتحریم و اینکه باید هدف گذاری های بیشتر روی تقویت تولید متمرکز شود،پیش بینی می شود سال آینده وضعیت بازار بورس مثبت باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی