مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین اخبار از شهرآفتاب محل نمایشگاه کتاب تهران:

پایان نصب نیمی از سازه‌های موقت

۷ فروردین ساختمان‌ها به ناشران تحویل می‌شود

عصر ساختمان:قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پایان نصب نیمی از سازه های موقت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

پایان نصب نیمی از سازه‌های موقت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تسریع اقدامات اجرایی در مجموعه شهر آفتاب خبر داد و گفت: عملیات ساختمانی مجموعه شهر آفتاب به سرعت در حال انجام است و درباره زمان تحویل بخش های مختلف با مسئولان شهرداری به توافق رسیده ایم. عملیات اجرایی ساختمان نیز در حال اتمام است و از هفتم فروردین ماه نیز کار تحویل ساختمان ها به ناشران آغاز می شود.

    وی افزود: همچنین برخی از مشکلات اساسی نمایشگاه هم در روزهای اخیر حل شده اند. برای مثال، مشکلاتی در حوزه برق رسانی در سطح گسترده وجود داشتند که با هماهنگی های انجام شده این مشکل مرتفع شد. همچنین اختلاف دیدگاهی درباره مسیرهای دسترسی وجود داشت که با بررسی های بیشتر نیز این مشکل حل شد.

    شهرام نیا با اشاره به نصب سازه های موقت در فضای بیرونی در مجموعه شهر آفتاب عنوان کرد: نیمی از سازه های موقت در فضای بیرونی نمایشگاه نصب شده وکار نصب دو سازه بیرونی به پایان رسیده است. کار چادرکشی آن ها نیز در فروردین ماه انجام می‌شود. تجهیزات سالن دیگری هم از ترکیه وارد شده است که از چند روز آینده کار نصب سازه های آن آغاز می شود. همچنین تجهیزات یک سازه نیز از امارات در آینده نزدیک وارد ایران می شود و از هفته دوم عید کار نصب آن انجام خواهد شد.

    قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران از سرعت بالای ساخت و سازهای عمرانی به منظور مسیرهای دسترسی نمایشگاه خبر داد و گفت: اقداماتی به سرعت در حال انجام است تا مراجعان با سهولت وارد شهر آفتاب شوند. ایستگاه مترو شهر آفتاب نیز بر اساس اعلام مسئولان از 25 فروردین ماه بهره برداری می شود. خوشبختانه سرعت خوبی داریم اما دغدغه هایی هم وجود دارند که تلاش می کنیم آن ها را بر طرف کنیم.

    شهرام نیا همچنین از جلسات متعدد با کمیته های نمایشگاه خبر داد و گفت: جلسات بسیاری درباره برنامه کمیته ها برگزار شده است. در بخش داخلی کار ثبت نام به پایان رسیده است و تشکل ها در حال بررسی تقاضای ناشران هستند تا جانمایی غرفه ها را آغاز کنند. همچنین قرار است تشکل های نشر نقشه پیشنهادی خود درباره سالن ها را پس از پایان تعطیلات اریه کنند تا هر چه سریعتر جانمایی ناشران در غرفه ها انجام شود.

    * امیرزاده خبر داد؛ معرفی ظرفیت های نشر 9 استان در نمایشگاه کتاب تهران

    همایون امیرزاده رئیس شورای تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نشست این شورا در روز دوشنبه (24 اسفند) گفت: بر اساس مصوبه شورای تعاملات استانی 9 استان کشور در ایام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران به معرفی ظرفیت‌ها و برنامه‌های آن استان در حوزه نشر خواهد پرداخت.

    وی افزود: هر یک از این استان‌ها در روزها تعیین شده با برگزاری سلسله‌ نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشگاه به معرفی صنعت نشر استان و چشم‌انداز آن در آینده می‌پردازد. همچنین استان ها می توانند با تعاملات خود از هنرمندان، گروه های موسیقی و... استان برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران دعوت به عمل آورند تا در ایام برگزاری نمایشگاه به برگزاری برنامه بپردازند.

    امیرزاده عنوان کرد: این استان‌ها بر اساس روزهای نمایشگاه به ترتیب عبارتند از: تهران (16 اردیبهشت)، اصفهان (17 اردیبهشت)، ایلام (18 اردیبهشت)، بوشهر (19 اردیبهشت)، خوزستان (20 اردیبهشت)، گلستان (21 اردیبهشت)، یزد (22 اردیبهشت)، لرستان (23 اردیبهشت) و سمنان (24 اردبهشت).

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار