مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۵

افتتاح یک‌میلیون واحد مسکن مهر در سال جاری

عصر ساختمان:معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ خبر داد.

اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، حامد مظاهریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد خوب پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور گفت: تا پایان سال 95 تمام پرونده‌های پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسد و این انگیزه در بین همه ادارات، استانداری‌ها، وزارت راه و شهرسازی و دولت به خوبی دیده می‌شود.

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: پروژه‌های مسکن مهر که مشکل حقوقی دارند باقی می‌مانند اما سایر پروژه‌های مسکن مهر تا آخر سال آینده به اتمام می‌رسد.

    وی در ادامه با اشاره به اختصاص یارانه به مسکن مهر گفت: یارانه‌ها برای سایت‌های مشکل‌دار داده می‌شد که در استان کهگیلویه و بویراحمد آمار بالایی یارانه به سایت‌های مسکن مهر اختصاص داده شد.

    این مسئول با اشاره به طولانی شدن روند احداث مسکن مهر در سطح کشور افزود: از ابتدا قرار بود مسکن مهر با تعداد اندکی احداث شود اما گستردگی در احداث سایت‌های مسکن مهر و عدم انجام مکان‌یابی مناسب موجب طولانی شدن زمان احداث مسکن مهر شده است.

    مظاهریان با اشاره به تعداد پروژه‌های افتتاحی مسکن مهر در شهریور ماه سال 1392 افزود: در سال 92 یک‌میلیون واحد مسکن مهر افتتاح شد این در حالی است که تا تاریخ دوم اسفند ماه سال جاری یک‌میلیون و 611 هزار و 686 واحد مسکن مهر در سطح کشور افتتاح شد.

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه 993 هزار و 492 واحد مسکن مهر در شهرها و مناطق بالای 25 هزار نفر جمعیت احداث شد، تصریح کرد: 21 هزار و 638 واحد مسکن مهر در سطح کشور آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

    وی در خصوص مشکلات سایت‌های مسکن مهر و عدم ایجاد زیرساخت‌ها در برخی از این واحدها بیان کرد: مسکن مهر مانند دیگر بافت‌های مسکونی دارای مشکلاتی است که باید این مشکلات توسط شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش حل و فصل شود.

    این مسئول از ایجاد شورای مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: در جلسه‌ای با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد که شورای مسکن ظرف یک ماه آینده در این استان تشکیل شود و هم‌اکنون که پروژه‌های مسکن مهر در مراحل پایانی است تصمیم‌گیری لازم در این شورا انجام شود.

    مظاهریان از برخی از واحدهای مسکن مهر در شهرک ولایت و همچنین منطقه سروک یاسوج بازدید و از نزدیک با مشکلات مردم و میزان رضایت آنها از واحدهای مسکن مهر آشنا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو