مدیران خودروعصر اعتبار

بازار مسکن اهواز در انتظار رونق

عصر ساختمان:رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: وضعیت بازار مسکن همچنان در رکود قرار دارد و حتی با وجود فرا رسیدن ایام عید نیز هیچ تحرکی در وضعیت این بخش وارد و ایجاد نشده است.

بازار مسکن اهواز در انتظار رونق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا ، قنبرعلی زنگنه،‏ اظهار کرد: بازار مسکن در چند سال اخیر راکد بوده است و در این ایام نیز همچنان این رکود ادامه دارد و قیمت‌ها هم هیچ تغییری نکرده‌اند.

    وی افزود: پیش بینی می‌کنیم در سال آینده و پس از پایان فصل مدارس، جهشی در بحث نرخ رهن و اجاره به وجود آید؛ به دلیل کاهش ساخت و ساز در شهرستان اهواز‏ احتمال افزایش قیمت در سال آینده در این بخش‌ها بسیار زیاد است و بازار مسکن در زمینه رهن و اجاره از رکود خارج خواهد شد.

    وی گفت: دولت در بحث تامین مسکن مهر به درستی عمل نکرده است و مکان مناسبی را برای احداث این واحدها در شهر اهواز در نظر نگرفته است.

    رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز خاطرنشان کرد: عدم رغبت مردم از مسکن مهر احداث‌شده در این شهرستان به دلیل مکان‌ نامناسب این واحدها است که باید در خصوص این مساله تصمیم دیگری گرفته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی