مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس:

راهکار مهار فنر قیمت خانه های کلنگی چیست؟

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در پرداخت وام نوسازی بافت فرسوده راهکار مهار فنر قیمت خانه های کلنگی در کشور است.

راهکار مهار فنر قیمت خانه های کلنگی چیست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، شهرام کوسه غراوی با انتقاد از گرانی مسکن و بزرگ شدن حباب قیمت ها در بازار در ماه های اخیر، گفت: موضوعی که در بازار مسکن به نگرانی های بیشتر دامن زده گرانی خانه های کلنگی است که ادامه این رویه به طور حتم به صلاح نیست.

    نماینده مردم مینودشت، کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تسهیل گری در حوزه وام نوسازی بافت فرسوده در راستای کاهش نرخ سود تسهیلات اقدام مثبتی از سوی دولت بوده که می تواند تحرکی در این حوزه ایجاد کند، افزود: تسریع در پرداخت این نوع وام می تواند حباب نرخ ها در خانه های کلنگی را کاهش داده و ساماندهی این وضعیت را رقم بزند.

    بافت فرسوده
    تعلل در ساماندهی بازار مسکن تبعات بسیاری برای اقتصاد کشور دارد

    کوسه غراوی با تاکید بر اینکه تعلل در ساماندهی بازار مسکن تبعات بسیاری برای اقتصاد کشور خواهد داشت، تصریح کرد: عمیق تر شدن رکود در بازار مسکن و پایداری آن از تبعاتی است که اقدام متقابل برای رفع آن را سخت خواهد کرد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه با راکد شدن بازار مسکن بسیاری از بازارها از جمله ساخت و ساز و مصالح ساختمانی درگیر بی تحرکی خواهد شد، گفت: دولت برای جلوگیری از افزایش آمار بیکاری در کشور باید اقدامات مناسبی در راستای رونق بازار مسکن اتخاذ کند.

    با راکد شدن بازار مسکن بسیاری از بازارها از جمله ساخت و ساز و مصالح ساختمانی درگیر بی تحرکی خواهد شد
    تسهیل گری در نوسازی بافت فرسوده لازم است

    کوسه غراوی با تاکید بر اینکه عدم انجام اقدام عملی در حوزه نوسازی بافت فرسوده خود به تشدید نابه سامانی در حوزه مسکن منجر شده است، افزود: تاکنون با وجود وعده های بسیار و تسهیل گری در نوسازی بافت فرسوده دولت اقدامی در راستای ساماندهی بافت های ناکارآمد نداشته است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ورود جدی دولت به حوزه نوسازی بافت فرسوده گام نخست در حوزه ساماندهی بازار مسکن است از این رو باید دولت به عملیاتی کردن برنامه های خود در این حوزه با سرعت اقدام کند./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو