مدیران خودروعصر اعتبار

اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

عصر ساختمان- اعتبارنامه اعضای اصلی و علی البدل هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که به امضای وزیر راه و شهرسازی رسیده است، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به آنان اعطاء شد.

اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان یزد، در این مراسم که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ابراز امیدواری کرد هیئت مدیره دوره هفتم با همدلی و همفکری بتوانند سازمان را به جایگاه اصلی و در خور شأن مهندسان استان برسانند.

    سید محمدرضا سید حسینی با اعلام آمادگی دستگاه‌های مرتبط به ویژه راه و شهرسازی و شهرداری برای تعامل و همکاری با سازمان اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند بازوی فنی و مغز متفکر برای تصمیم گیری‌های اثرگذار در سطح استان باشد و اصل بر این است که هیئت مدیره جدید تمام تلاش خود را برای تقویت قوه مهندسی استان به کار گیرد.

    وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: من تمنا می‌کنم که اعضای هیئت مدیره جدید سازمان تمام همّ و غمّ خود را بر این قرار دهند که جایگاه نظام مهندسی در سطح استان ارتقاء یابد و به یاری خدا در سطوح فنی استان به ما کمک کنند. ما امروز به سازمان نظام مهندسی ساختمان و مساعدت های فنی - تخصصی آن بسیار نیاز داریم.

    در این مراسم که آقایان عظیمی زاده شهردار یزد، یادگاری مدیر کل دفتر فنی استانداری و تنی چند از اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات نیزحضور داشتند، غلامرضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی با بیان گزارشی از روند برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان و تشکر از تمامی عوامل اجرایی و دستگاه نظارتی انتخابات گفت: در این انتخابات 49 نفر کاندیداهای واجد شرایط در 7 رشته به رقابت پرداختند و 1749 نفر از مجموع  5750 نفر از مهندسان در رأی گیری شرکت کردند که در نتیجه رأی گیری انجام شده در روز شانزدهم مهرماه، یازده نفر اعضای اصلی و 7 نفر اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

    وی افزود: پس از بررسی شکایات و گزارش‌های موردی در وقت مقرر، نهایتاً صحت انتخابات تأیید و اعتبارنامه منتخبین صادر شد. وی برگزاری الکترونیکی انتخابات سازمان در دوره‌های ششم و هفتم  هیئت مدیره را موفق و توأم با صحت و سلامت توصیف کرد.

    در ادامه مراسم اعتبارنامه‌های اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره دوره هفتم سازمان تقدیم آنان شد که در متن آن آقای دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرده است: هیئت مدیره با رعایت کامل موازین قانونی، اعتلاء و توسعه مهندسی را با مشارکت مهندسان نصب العین قرار دهد و در جهت تأمین حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت ساخت و ساز، حفظ جایگاه و شأن مهندسان در جامعه و ترویج و توسعه اخلاق حرفه‌ای، به عنوان مأموریت‌های بنیادین سازمان تلاش کند.

    در این مراسم همچنین به نشانه سپاس از اعضای هیئت مدیره دوره قبل و نیز مسئولان و اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات استان، به آنان لوح تقدیر اهداء شد.

    گفتنی است در دوره جدید با توجه به عبور تعداد اعضای سازمان از مرز 5 هزار نفر، تعداد اعضای هیئت مدیره سازمان از 9 نفر به 11 نفر افزایش یافته است که شامل 4 نفر در رشته عمران، 2 نفر در رشته معماری و 5 نفر در سایر رشته‌های تخصصی سازمان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی